מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות, באמצעות יהושע TBWA

חברת מקדונלד'ס בולטת השבוע ומתמקמת במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים. לא ברור אם האיחוד שהתרחש באחרונה בין ברגר קינג לבורגראנץ' הוא זה שהקפיץ את הזכיין הישראלי של ענק קציצות ההמבורגרים האמריקני לפרסם בכ-2.1 מיליון שקל בשבוע אחד, אבל מסתבר כי קמפיין התזונה הנכונה מגיע לטלוויזיה ובגדול.

מקדונלד'ס לוקחת את עולם הדוגמנות ומתקשרת דרכו את המק רויאל עם 495 הקלוריות באמצעות יהושע TBWA. ועל מנת להגדיל את המנה, מגרילים השבוע במקדונלד'ס 62 מכוניות מסוג סוזוקי אלטו.

סופר-פארם פותחת בפייסבוק במהלך משולב עם ערוץ 24 ומלונות פתאל בשם: SUMMER DANCE - על משקל SUMMER SALE. לצורך העניין גויס הרקדן עידו תדמור, שידריך את הגולשים שיצלמו את עצמם רוקדים על רקע המנגינה של התחרות.

סופר-פארם גם בולטת השבוע באמצעות באומן-בר-ריבנאי תחת הסיסמה: "מאות מוצרים שבמבצע ב-9 שקלים".

המותג "אחלה" של שטראוס מתחבר השבוע למשפחת בנאי, במטרה לנכס לעצמו את האותנטיות, השורשיות ונכסי צאן הברזל שלה בהוויה הישראלית. גברי בנאי ומשפחתו משמשים כפרזנטורים של סלטי אחלה בקמפיין הטלוויזיה לחומוס החדש, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

בזק ממשיכה להפגין נוכחות בחמישייה גם השבוע ויורדת אל המקום הרביעי עם ההצעה לסבסוד מחשב של acer בטכנולוגיית תלת-ממד למצטרפים למסלול NGN עד 10 מגה.

בזק אף חושפת השבוע את רשת המטרו המציעה עד 1 ג'יגה מהירות באינטרנט לעסקים. בהחלט לא טרקטור סובייטי חלוד כהגדרתו של ראש הממשלה שלנו. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

שופרסל ביג סוגרת את החמישייה עם מבצע "שופר מאניה", במסגרתו כל לקוח 100 (מוגבל לחברי מועדון) יקבל את הקנייה שלו במתנה. גם כאן משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

המותגים המושקעים

1. מקדונלד'ס - 2,192,144 שקל - באמצעות יהושע TBWA

2. סופר-פארם - 1,926,007 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. שטראוס (אחלה) - 1,275,952 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

4. בזק - 1,270,339 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. שופרסל ביג - 1,227,177 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 25/6/10-1/7/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.