בעלי עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לקבל אשראי בבנק הדואר

שירותי האשראי יינתנו באמצעות חברת פנינסולה פיננסים, חברה בתחום האשראי החוץ-בנקאי ■ אבי הוכמן מנכ"ל דואר ישראל: "בנק הדואר פועל באופן תדיר להרחיב את שירותיו במטרה להגדיל את הנגישות לשירותים פיננסיים לציבור"

בנק הדואר ממשיך להתפתח ולהוסיף סל שירותים פיננסים: בנק הדואר הודיע היום (ג') כי הוא נכנס לראשונה לתחום האשראי, והחל מהשבוע יוכלו בעלי עסקים קטנים ובינוניים ליהנות גם משירותי אשראי עסקי בדלפקים של סניפי דואר ישראל. בנק הדואר הוא חלק מחברת דואר ישראל, הנמצאת בבעלות מדינת ישראל.

שירותי האשראי יינתנו לעסקים קטנים ובינוניים בעלי חשבון בבנק הדואר באמצעות חברת פנינסולה פיננסים, חברה בתחום האשראי החוץ-בנקאי, שבה שותפה בין השאר חברת הביטוח מגדל. בקשות אשראי מתאימות יאושרו בתוך שני ימי עסקים, מהירות שיא יחסית למקובל בתחום האשראי.

מנכ"ל דואר ישראל, אבי הוכמן אמר כי "בנק הדואר פועל באופן תדיר להרחיב את שירותיו במטרה להגדיל את הנגישות לשירותים פיננסיים לציבור. במסגרת זו ובשל המגבלות החלות על בנק הדואר ואשר אינן מאפשרות לו להעמיד אשראי באופן ישיר, שמחנו לשתף פעולה עם חברת פנינסולה פיננסים, שהיא גוף חוץ בנקאי, כדי לאפשר העמדת אשראי ללקוחותינו".

מיכה אבני, מנכ"ל פנינסולה פיננסים אמר כי "מדובר בפריצת דרך באשראי לעסקים קטנים ובינוניים. בשנים האחרונות הענקנו אשראי במיליארדי שקלים למגזר העסקי".