דרבן השלימה הנפקת אגרות חוב בהיקף של כ-74 מיליון שקל

בעקבות הביקושים נסגרה ההנפקה במחיר של 736.5 שקל לחבילה, מעל למחיר המינימום, המשקף תשואה של כ-5.56% לאיגרות החוב, בהשוואה לתשואת המקסימום שהציעה החברה שעמדה על 5.74%

חברת דרבן השקעות השלימה אתמול (ב') בהצלחה הנפקת איגרות חוב לציבור וגייסה סכום של כ-74 מיליון שקל. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר בהיקף כספי של כ-132 מיליון שקל - פי 1.8 מכמות אגרות החוב שהציעה החברה לציבור.

במסגרת ההנפקה, ביצעה דרבן הרחבה של סדרה ח' של איגרות החוב שלה, העומדת לפדיון בין השנים 2012 עד 2016. דרבן הציעה למשקיעים במכרז חבילת ניירות ערך הכוללת 700 אגרות חוב מסדרה ח' ואופציות, במחיר מינימלי של 731.5 שקל לחבילה.

בעקבות הביקושים נסגרה ההנפקה במחיר של 736.5 שקל לחבילה, מעל למחיר המינימום, המשקף תשואה של כ-5.56% לאיגרות החוב, בהשוואה לתשואת המקסימום שהציעה החברה שעמדה על 5.74%.

בנוסף, הנפיקה החברה 1.8 מיליון אופציות לאג"ח סדרה ד',ה' וח' שמימושן עשוי להזרים לקופת החברה כ-186 מיליון שקל נוספים. את ההנפקה הובילו אקסלנס חיתום .

נזכיר כי לאחרונה העלתה חברת מעלות את דירוג החברה מ-A- ל-A בשל השיפור בפרופיל הפיננסי של החברה, אשר נתמך בתיק הנכסים היציב של החברה ומייצר תזרים מזומנים יציב לאורך זמן.

יגאל לביא, מנכ"ל דרבן: "הצלחת ההנפקה וביקושי היתר הינם הבעת אמון של שוק ההון בחברה. זהו הישג חשוב, אשר יסייע לחברה להרחיב את פעילותה בארץ ובחו"ל".

חברת דרבן שבשליטת אליעזר פישמן דרבן פועלת בייזום, רכישה והקמת מבנים להשכרה בישראל וכן בהשקעה בנכסי נדל"ן מניבים בקנדה, גרמניה, רוסיה, הודו ומדינות חבר העמים. בנוסף, פועלת החברה בתחום הביוטכנולוגיה, באמצעות חברת בת, וכן מחזיקה החברה באמצעות חברת בת 50% בתחנת דלק.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".