קבוצת דפי זהב ו-MASA - גוף המכירות של נענע10 - חתמו על הסכם במסגרתו תשמש דפי זהב כמפיצה (ריסלר) של מודעות פייסבוק למגזר העסקים הקטנים והבינוניים (מגזר SMB).
זהו הסכם אסטרטגי ראשון ל-MASA עם גוף בעל מערכת יחסים עם עשרות אלפי מפרסמים.
מדובר בעוד צעד חשוב של קבוצת דפי זהב בפיתוח העסקים הדיגיטליים שלה, לאור צניחה של 17% בהכנסות מפעילות מדריכי הטלפון.
שוק הפרסום לעסקים קטנים ובינוניים בפייסבוק עדיין אינו משמעותי ונאמד בכמה מיליוני דולרים בודדים, אבל ההערכות הן כי הוא צפוי לצמוח בשיעור תלת-ספרתי בטווח הנראה לעין, ולכן מדובר בבסיס חשוב ואסטרטגי לתרומה לחברה בעוד שנים אחדות. זאת מאחר ויותר מ-3 מיליון ישראלים נמצאים בפייסבוק, כאשר 72% מהם נכנסים לאתר מדי יום.
בשנים האחרונות דפי זהב פיתחה או רכשה את השליטה בדן אנד ברדסטריט ישראל ואת האתרים זאפ, דוקטורס, לימודים, צימרים, מתחתנים, מד"ס ועוד.
דפי זהב אף מקימה ומנהלת עבור עשרות אלפי בתי עסק קטנים ובינוניים, אתרי אינטרנט, שירותי פרסום על אוטובוסים, פליירים ועוד מגוון רחב של שירותים שיווקיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.