מגרש לתעשייה במעוין שורק בראשל"צ שווק ב-43.2 מיליון שקל

במכרז של מינהל מקרקעי ישראל למגרש, בשטח 42 דונם, זכתה חברת תג פרויקטים 9 ■ עיריית ראשון לציון מתכוונת לפתח את תחום התעסוקה בשטח העיר ולהקים מתחמי עסקים איכותיים ויוקרתיים

מגרש נוסף לתעשייה במתחם מעוין שורק שבראשון לציון שווק על ידי מינהל מקרקעי ישראל כשההצעה הזוכה עומדת על 43.2 מיליון שקל בתוספת 16.7 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

במכרז של מינהל מקרקעי ישראל למגרש, בשטח 42 דונם, זכתה חברת תג פרויקטים 9, חברה בבעלות חברת נאמני תגתאו בע"מ, בבעלות ארז תיק ובניהולו של גלעד ניר.

כזכור, לפני חודשיים זכו שלוש חברות בשלושה מגרשים נוספים לתעשייה במעוין שורק בסכום זכייה כולל של כ-176 מיליון שקל. אחת הזוכות במכרז הקודם היתה חברת טלקאר בבעלות רמי אונגר, המייבאת לישראל את רכבי דייהטסו, קיה וסאנגיונג. זוכה נוספת במכרז הקודם היתה חברת חיה נכסים ק.ש.ר שהיא חברה בת של חברת מאיר למכוניות ומשאיות שבבעלות יעקב שחר, המחזיק גם במועדון הכדורגל מכבי חיפה.

יצויין כי עיריית ראשון לציון מתכוונת לפתח את תחום התעסוקה בשטח העיר ולהקים מתחמי עסקים איכותיים ויוקרתיים, וזאת במסגרת המדיניות שמקדם ראש העירייה, דב צור. בצד שטחי המסחר הגדולים הקיימים בעיר, פועל צור לפתח את מעוין שורק כמרכז עסקים מתקדם, נגיש ומרכזי.