שוק האג"ח רותח: ביקושים של פי 4 להנפקה של ריבוע נדל"ן

איגרות החוב תהינה צמודות כאמור למדד, בשיעור ריבית של 4.55% , לעומת ריבית מירבית של 5.25% שנקבעה במכרז

שוק האג"ח הקונצרני רותח. במכרז למשקיעים מוסדיים להנפקת אגרות חוב (סדרה ד) שקיימה רבוע כחול נדל"ן נרשמו ביקושי יתר של פי 4 להנפקת האג"ח. כך נמסר מהחברה היום (א').

אגרות החוב הוצעו למוסדיים בדרך של מכרז על ריבית שנתית קבועה, כאשר שיעור הריבית המירבי לא יעלה על 5.25%. אגרות החוב תהיינה צמודות (קרן וריבית) למדד המחירים לצרכן.

רבוע כחול נדל"ן הודיעה כי לאור ביקושי היתר במכרז למשקיעים מסווגים, בהיקף כולל של מעל 300 מיליון שקלים, המשקפים ביקושים של פי ארבעה מכוונות הגיוס של החברה, החליטה החברה לבצע הנפקה של סדרה ד' במכרז המוסדי בהיקף שלא יפחת מ-88 מיליון שקל ולקבוע את היקף ההנפקה על 110 מיליון שקלים.

איגרות החוב תהינה צמודות כאמור למדד היסודי, בשיעור ריבית של 4.55%. שיעור ריבית זה יהווה שיעור הריבית המרבי במכרז בהנפקה לציבור שבמסגרתו ייקבע שיעור הריבית הסופי. ההצעה לציבור של אגרות החוב (סדרה ד), צפויה בימים הקרובים ותיעשה במסגרת דוח הצעת מדף, בדרך של הצעה אחידה.

זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, אמר כי "ההחלטה שלנו להיכנס לפרויקט השוק הסיטונאי היא חלק מהאסטרטגיה שלנו לרכוש ולפתח נכסים איכותיים באזורי ביקוש מהטובים בארץ. אנחנו פועלים בארץ ונמשיך לפעול בארץ תוך סלקטיביות, זהירות ואחריות."

רבוע כחול נדל"ן מתמחה בניהול נכסי נדל"ן מניב בישראל ונסחרת במדד תל אביב 100 בשווי שוק של כ-850 מיליון שקל. החברה מחזיקה ב-120 נכסים בשווי של כ-2.4 מיליארד שקל.

רבוע כחול נדל"ן שותפה ב-50% בפרויקט השוק הסיטונאי, הכולל הקמת מבני מגורים, מבנה מסחרי ומבני ציבור. בנוסף קיבלה החברה לפני כשבוע היתר בנייה להקמת המרכז המסחרי בשכונת קריית השרון. החברה צפויה להתחיל בהקמת שלב א' בפרויקט המרכז השכונתי שהיקפו כ-20,000 מ"ר, במהלך חודש יולי.