ריט 1 רכשה 50% מהנכס המושכר לרמי לוי בנשר ב-61 מיליון שקל

להערכת ריט 1, ה-‏NOI‏ השנתי הצפויה מהנכס הוא כ-4.9 מיליון שקל, מה שמגלם תשואה של כ-8%

קרן ההשקעות בנדל"ן, ריט 1 , בניהולו של שמואל סייד, חתמה על רכישת 50% מהנכס המושכר לרשת המזון של רמי לוי בנשר תמורת 61 מיליון שקל. חלק זה נרכש מידי היזם משה בר יהודה.

הבניין מהווה חלק ממתחם שנקרא בנייני ברטק באזור התעשייה של העיר נשר, הסמוכה לחיפה. שטחו של המבנה 18 אלף מ"רעל פני ארבע קומות וכ-400 מקומות חנייה. להערכת ריט 1, ה-‏NOI‏ השנתי הצפויה מהנכס הוא כ-4.9 מיליון שקל, מה שמגלם תשואה של כ-8%.

הנכס משתרע על פני מדרש בן 12 דונם. הנכס משמש לבית חולים סיעודי ולמשרדים כשקומת הקרקע היא קומה מסחרית שמושכרת ברובה לרשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה לתקופה של 12 שנים. שתי קומות במבנה מושכרות לחברת בית בלב מקבוצת מכבי שירותי בריאות לצורך בית חולים סיעודי הסכם שכירות לתקופה של 12 שנים. שתי קומות נוספות מצויות בתהליכי בנייה והשכרה ורכישתם תבוצע רק לאחר תהליך השכרתן.

מול המוכר, משה בר יהודה, נחתם הסכם שיתוף המסדיר את ניהולם המשותף של הצדדים בנכס. בעבר רכשה ריט 1 נכס נוסף מבר יהודה, קניון שערי חדרה.

לדברי סייד, "מדובר בנכס ה-18 במספר שריט 1 רוכשת והנכס השני שהחברה רוכשת מבר יהודה. שיתוף הפעולה עם בר יהודה, המחזיק בחברת אינג' בר יהודה, חברה ותיקה ומובילה בייזום, מבטא את מחזוריות הפעילות בנדל"ן: ריט 1 אמנם אינה יכולה לפעול כיזמית ולכן היא יוצרת סינרגיה עם גורמים יזמיים הרוכשים קרקע ומפתחים אותה. כמו כן, בנכס הנרכש קיים תמהיל איכותי ויציב של שוכרים החתומים על הסכמי שכירות ארוכי טווח".