תביעה: ג'ניפר לופז ביטלה הופעה בקפריסין "בשל הכיבוש הטורקי"

מלון מפואר בצפון קפריסין תובע מהזמרת 40 מיליון דולר לאחר שביטלה הופעה באירוע לציון יום השנה לפלישה הטורקית ■ מעריצי הזמרת הפצירו בה שלא להופיע במקום כדי לא "לתת לגיטימציה לכיבוש האזור"

שחקנית נשמה חדשה במאבק הכוחות במזרח התיכון? מלון "קראטוס פרימיום-הוטל" המפואר המצוי בצפון קפריסין, אזור בשליטה טורקית, הודיע כי הוא תובע 40 מיליון דולר מהזמרת ג'ניפר לופז לאחר שביטלה הופעה שהיתה מתוכננת במקום בעוד פחות משבועיים.

הופעתה של לופז היתה אמורה להיות גולת הכותרת באירוע מיוחד לציון הפלישה הטורקית לאזור בשנת 1974, ובו היתה אמורה לופז עצמה לחגוג גם את יום הולדתה ה-41.

החלטתה של לופז להופיע באירוע עוררה זעם בקרב כמה ממעריציה, שטענו בפניה ובפני סוכניה כי הופעתה תסייע ביצירת "לגיטימציה לכיבוש הטורקי של האזור". המעריצים ניהלו קמפיין אינטרנטי בהובלת תושבי האזורים בקפריסין שנמצאים בשליטה יוונית, והוא כלל בין היתר עמוד פייסבוק ייעודי וכן מכתבי שרשרת המוניים.

דובר מטעם הזמרת הסביר את ההחלטה ואמר: "ג'ניפר לופז לעולם לא תתמוך במודע בכל מדינה, מחוז או מוסד המזוהה עם כל סוג של ניצול זכויות אדם. לאחר בדיקה מדוקדקת של הנסיבות בקפריסין, התקבלה החלטה לבטל את ההופעה".

הדובר הבהיר כי מדובר ב"החלטה משותפת של כל הצוות, המשקפת את הרגישות שלנו לנסיבות הפוליטיות המורכבות באזור".

על-פי הדיווחים, במלון הודיעו ללופז כי אם תחזור בה מהחלטתה ותופיע באירוע כמתוכנן - יבטלו שם את תביעת הענק נגדה.

מעריציה היוונים של לופז קיבלו בהתלהבות את החלטתה של הזמרת לבטל את ההופעה בצפון קפריסין וכתבו בעמוד הפייסבוק, בהתייחס לשם אחד מלהיטיה הידועים של הזמרת (Love Don't Cost a Thing): "אוהבים אותך ג'ניפר - אין מה לעשות; אהבה לא עולה כולם, אבל מעורבות פוליטית למען הצדק יכולה לעלות קצת".