בעל המניות הגדול במגל: "יעקב פרי צריך להישאר היו"ר"

נתן קירש, שמחזיק ב-24.2%, מתנגד להצעה להדיח את דירקטוריון החברה

"אני דוחק בכם שלא לתמוך בהצעה, ולתת לפרי וצוותו את ההזדמנות להחזיר את מגל לרווחיות, אותה אני בטוח שישיגו". כך פונה מאנגליה נתן קירש, בעל המניות הגדול במגל שמחזיק ב-24.2% ממניות החברה, אל יתר בעלי המניות, על-מנת שאלה ידחו את יוזמת המשקיעים האמריקנים להדיח את הדירקטוריון המכהן של מגל, בראשו עומד יעקב פרי.

בעוד חודש תיערך אסיפת בעלי המניות המיוחדת אותה זימנה החברה, עקב דרישת בעלי מניות אמריקנים להחליף את דירקטוריון החברה ולמנות תחתם 5 דירקטורים אחרים, בהם מנכ"ל החברה לשעבר, יואב שטרן.

"עמדתי הייתה ונשארה שמר פרי מתאים למלא את התפקיד שניתן לו, ועודדתי אותו להציע רעיונות חדשים לפעילות החברה", כותב קירש. במכתבו הוא אף מתייחס למנכ"ל הקודם שטרן, ורושם כי "לאחר העזיבה של יזהר דקל, חברי דירקטוריון החברה התרשמו מההתלהבות והאנרגיות של שטרן, אולם לאחר תקופת ניסיון חשנו, בהתבסס על סגנונו הניהולי, כי מינויו באופן קבוע לא יהיה לטובת החברה".

בהמשך לטופס זימון האסיפה, קירש מזכיר כי אם הדירקטוריון הנוכחי יישאר בתפקידו, הוא יעמיד לחברה מימון ביניים בהיקף של 5 מיליון דולר, אשר יהוו את חלקו בהנפקת הזכויות אשר תתקיים בהמשך.

מבעלי המניות האמריקנים נמסר כי "תמוהה העובדה שקירש לא הציע להעמיד מימון לחברה לפני 3 שבועות, עם ההצבעה על אישור כהונת הדירקטוריון, שהרי מצבה הכספי הרעוע של החברה לא השתנה בתקופה שחלפה מאז. כעת מתנה קירש את העמדת המימון בהשארת הדירקטוריון ובהגדלת אחזקתו בחברה, תוך דילול יתר בעלי המניות במחיר נמוך".