קבוצת סופרין מארגנת קבוצת רכישה למגדל בת"א ב-350 מ' ש'

הקבוצה שבבעלות האחים קובי, לי-און וצחי סופרין חתמה על הסכם אופציה לרכישת מגרש בשטח 3.5 דונם לבניית מגדל משרדים בן 30 קומות

קבוצות הרכישה מתחזקות דווקא בענף הנדל"ן למשרדים: קבוצת סופרין שבבעלות האחים קובי, לי-און וצחי סופרין, מארגנת קבוצת רכישה למגדל משרדים בן 30 קומות ברחוב החרש בתל אביב, כך נודע ל"גלובס". היקף הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל.

הקבוצה חתמה על הסכם אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ-3.5 דונם ברחוב החרש הסמוך למחלף לה גווארדיה. במגרש מתכננת הקבוצה להקים את מגדל המשרדים שישתלב במתחם לה גווארדיה המתוכנן, שיהווה הסיטי החדש של תל אביב וגבולותיו יהיו בין נתיבי איילון וצומת חיל השריון. לפי תוכניות העירייה, בשלב א' ייבנו בחלקו הצפוני של מתחם לה גווארדיה 3 מגדלי משרדים בני כ-30 קומות ואולמות תצוגה ובשלב ב' ייבנו 3 מגדלים נוספים. בסוף התהליך אמור מתחם לכלול 10-12 מגדלים שיכילו 250-300 אלף מ"ר משרדים.

יצוין כי גם התוכנית של חברת הנדל"ן ויתניה לבניית פרויקט דלק מוטורס משתלבת במתחם לה גווארדיה. פרויקט זה, שקיבל לפני כמה חודשים היתר חפירה ודיפון, יכלול מרכז תצוגה לכלי רכב ומגדל משרדים בגובה של 16 קומות בשלב הראשון ו-14 קומות נוספות בהמשך.

"10,000 ש' למ"ר"

מתחם לה גווארדיה נחשב לאחרון הפנוי על נתיבי איילון. יתרונותיו יתבטאו בנגישות לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת, למחלף לה גווארדיה ממזרח, לדרך ההגנה מצפון-מערב ולרחוב המסגר מדרום. על רקע זה מתכננת קבוצת סופרין לשווק את הפרויקט גם למשרדים מחיפה שרוצים להפעיל זרוע בת"א. לדברי קלמן סופרין, המלווה את פעילות קבוצת סופרין שבבעלות בניו, מדובר בפרויקט הדגל של הקבוצה. "שטחה של כל קומה בפרויקט יהיה כ-1,100 מ"ר", הוסיף , "וההערכה היא שהעלות לשותפים המצטרפים תהיה 7,800-10,000 שקל למ"ר ברמת מעטפת. הצריכה השנתית למשרדים בת"א וגוש דן היום היא 120-180 אלף מ"ר למשרדים. התפוסה במשרדים היא 90%-95% ומי שצריך שטחים גדולים לא מוצא כאלה".

על הליווי המשפטי של הפרויקט אחראי עו"ד אמיר חן, שותף בכיר במשרד עורכי הדין פישר-בכר-חן-וול-אוריון ושות' ועל התכנון אחראי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון.

כפי שפורסם ב"גלובס" לפני כחודשיים, קבוצת סופרין חתמה יחד עם חברת תדהר על הסכם לקבלת אופציה לרכישת מתחם סמל"ת ברמת החי"ל לפרויקט משרדים של כ-33 אלף מ"ר.