איתוראן GPS: תוכנת ניווט חדשה לאייפון - עם עומסי תנועה

גרסה 10 של איתוראן GPS כוללת דיווחי תנועה בזמן אמת של חברת DECELL וגם מידע על נתיבים ושילוט עילי בכבישים מהירים בישראל ■ מלבד זה, החברה הוסיפה גם מפות חדשות מעודכנות

חברת איתוראן GPS השיקה גרסה חדשה לתוכנת הניווט שלה לאייפון. גרסה 10 של איתוראן GPS כוללת דיווחי תנועה בזמן אמת של חברת DECELL וגם מידע על נתיבים ושילוט עילי בכבישים מהירים בישראל. מלבד זה, החברה הוסיפה גם מפות חדשות המעודכנות לחודש אפריל.

שדרוג נוסף בתוכנה היא מערכת המידע "מפה אונליין" מבית אתר מפה. בחיפוש מהיר ניתן לקבל ערוצי תוכן הכוללים מידע על הצגות, סרטים ואירועים המסודרים על פי ערים, בתי קולנוע ואולמות. לקרוא ביקורות, לקבל מידע על זמני ההצגה וכמובן לנווט לאולם. כמו כן, יש כאן גם עדכוני מזג אויר שוטפים.

"הלקוחות הם הנכס האמיתי שלנו ואנו נאפשר לבעלי התוכנה שלנו על האייפון שדרוג ללא עלות לתוכנה החדשה", אומר מנכ"ל איתוראן GPS, גיל שרצקי. "בקרוב נשיק את גרסה 10 גם במכשירי ניווט יעודיים, מכשירים מובנים לרכב ומכשירי סלולר נוספים. העתיד טמון בהבאת תכנים נוספים מעבר לניווט וכאן אנו מנצלים את היתרון ביחסי שלנו בשוק בזכות הקשר האמיץ עם חברת מפה".

אתמול השיקה גם חברת Nav N Go עדכון לתוכנת הניווט שלה באייפון, המאפשר לקבל דיווחים של עומסי תנועה בכבישים.

איתוראן
 איתוראן