תעשיית הקרנות סיכמה שבוע מצוין עם גיוס ענק של 900 מ' ש'

הקרנות המנייתיות סיכמו שבועי חיובי תודות להסטת כספים חד-פעמית וגבוהה של כ-80 מיליון שקל מקרנות אג"ח חו"ל לעבר קרנות הגמישות ■ בקרנות המתמחות במניות בישראל נרשם גיוס של כ-50 מיליון שקל

תעשיית קרנות הנאמנות מסכמת שבוע מוצלח במיוחד, בו נרשמו גיוסים גבוהים הן בקרנות המסורתיות והן בקרנות הכספיות. קרנות אג"ח חברות וכללי סיכמו שבוע מצוין עם גיוס של כ-400 מיליון שקל ונמצאות בראש טבלת המגייסות השבועית של תעשיית הקרנות. כך מוסר היום (א') רוני אפטר, מנהל קשרי יועצים במיטב.

הקרנות המנייתיות סיכמו שבועי חיובי תודות להסטת כספים חד-פעמית וגבוהה של כ-80 מיליון שקל מקרנות אג"ח חו"ל לעבר קרנות הגמישות. בקרנות המתמחות במניות בישראל נרשם גיוס קל של כ-50 מיליון שקל, ואילו הקרנות המתמחות במניות בחו"ל סיימו ללא שינוי.

באפיק הממשלתי ירידות שערים שהשפיעו לרעה בעיקר על קרנות אג"ח מדינה וצמוד מדד שבהן נעצרו הגיוסים כמעט לחלוטין. בקרנות השקליות נרשמה ירידה קלה בקצב הפדיונות. הקרנות הכספיות רשמו גיוס גבוה של כ-350 מיליון שקל, על רקע פרסום מדד המחירים לצרכן ביום חמישי האחרון.

"חודש יולי מאיר פנים לתעשיית הקרנות, שרשמה שבוע שני של גיוסים גבוהים ואף עלייה קלה בקצב הגיוסים. בסיכום השבוע השני של החודש רשמה תעשיית הקרנות גיוס של כ-900 מיליון שקל, ובנטרול הקרנות הכספיות, רשמו הקרנות המסורתיות גיוס של כ-550 מיליון שקל, או קצב גיוס יומי של כ-120 מיליון שקל, זאת, לעומת קצב של כ-110 מיליון שקל בשבוע הראשון של החודש. יחד עם זאת, במהלך השבוע החולף נרשמו מספר גיוסים והסטות כספים גבוהות וחד-פעמיות, כנראה ע"י אחד מהגופים המוסדיים הגדולים.

[לאתר קרנות]