סוני אריקסון Elm - סלולרי ירוק ובינוני

סוני אריקסון מתעקשת לייחס לעצמה תפקיד של חברה ירוקה ■ המכשיר מציע מסך באיכות בינונית ומצלמה באיכות בינונית ■ בשורה התחתונה: מכשיר חביב, שמציע מגוון יכולות, כולל אינטרנט אלחוטי ואפשרות ניווט

סוני אריקסון מתעקשת לייחס לעצמה תפקיד של חברה ירוקה. החברה ממתגת את הטלפונים שלה בחותמת בשם Green Heart, שאומרת שהמכשיר מגיע בקופסה קטנה עם מינימום חוברות הוראות (חיסכון בדפים). המכשיר עשוי מפלסטיק ממוחזר והמטען שלו פועל על מתח נמוך. למרבה הפלא, למרות שהמכשיר אמור להיות מיוצר מחומרים זולים, התחושה היא לא כזאת כאשר מחזיקים אותו ביד. למרות הנקודות החיוביות בהיבט העיצובי, הפלסטיק השחור בחלק הקדמי מייצר תחושה שמחזיקים מכשיר משומש.

גלישה באינטרנט: ה-Elm מאפשר גלישה על רשתות דור 3.5 ויש לו גם התקן חיבור לאינטרנט אלחוטי. תוכלו לעשות להתעדכן בפייסבוק על עדכוני הסטטוס של חברים, לראות קליפים באפליקציית היו-טיוב, ולגלוש באינטרנט, אבל הדפדפן כאן בסיסי ואיטי.

אריקסון - Elm
 אריקסון - Elm

מסך: רק 2.2 אינץ' באיכות בינונית.

מצלמה: 5 מגה פיקסל באיכות בינונית.

תכונות נוספות: המכשיר כולל גם התקן GPS, את יישום זיהוי השירים של החברה, סוללה חזקה, ספיקרפון בינוני ואפשרות לקרוא כרטיסי זיכרון רק עד נפח של 8 ג'יגה (בערכה נמצא כרטיס 2 ג'יגה).

בלוטות': אחת הבעיות המעצבנות היא בבלוטות'. הטלפון כל הזמן התנתק והתחבר מהאוזניות שלנו. הבדיקה שלנו כללה שלוש דיבוריות של מוטורולה ואוזניה אחת של ג'אברה שלא הצליחו לעבוד עם המכשיר בצורה מוצלחת. לבסוף, דווקא דיבורית ניידת לרכב של חברת הייסנס הצליחה לעבוד איתו. לכן, לפני שאתם קונים את המכשיר, כדאי לכם לבדוק אם הדיבורית שלכם מסוגלת לתקשר אתו.

בשורה התחתונה: מכשיר חביב, שמציע מגוון יכולות, כולל אינטרנט אלחוטי ואפשרות ניווט.

מחיר באורנג': 2,088 שקל (או 58 שקל ב- 36 תשלומים).

ציון: 7.5.