משרד הפרסום פוגל-אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת אקסטל, יצרנית חלונות, דלתות ומערכות אלומיניום לבניין - כך נודע ל"גלובס".
תקציב הפרסום של אקסטל עומד על כ-4 מיליון שקל.
אקסטל הינה שחקנית ותיקה בשוק חלונות האלומיניום. החברה הוקמה בשנת 1988 כחברה פרטית בינלאומית, בבעלות שוויצרית. מערכות אקסטל משתלבות בפרויקטים כגון מגדלי עזריאלי, בית-החולים החדש אסותא, מגדל G, רוטשילד 30, מגדל אלקו ועוד.
עיקר פעילות החברה התבצעה עד כה בשוק המוסדי, מגדלי משרדים ומגדלי יוקרה למגורים. כעת היא מתכוונת להפוך לשחקן משמעותי בתחום הבנייה הפרטית צמודת הקרקע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.