לראשונה: בזק תחל לשווק סלי שירותים עם ספקיות אינטרנט

לראשונה תציע בזק שירותים משותפים עם חברות-הבת שלה, ובהן בזק בינלאומי ■ סל השירותים המשותף יכלול מודם ADSL של בזק יחד עם שירותי ספקיות אינטרנט (ISP) של בזק בינלאומי וחברות נוספות בחבילה אחת

כוחה התחרותי של בזק משתווה במקצת לעומת חבילות השירותים שמציעה HOT. משרד התקשורת הודיע היום (ב') כי לראשונה תציע בזק שירותים משותפים עם חברות-הבת שלה. סל השירותים המשותף יכלול שירותי מודם ADSL של בזק ביחד עם שירותי ספקיות אינטרנט (ISP) של בזק בינלאומי וחברות נוספות בחבילה אחת.

בחודש מאי השנה הכריז משרד התקשורת על תיקון לרישיון חברת בזק, כך שתוכל לשווק סלי שירותים משותפים עם חברות-הבת שלה, וביניהן בזק בינלאומי. כעת, לראשונה, בזק מנצלת את האישור ומציעה סל שירותים משותף בתחום האינטרנט.

למרות היכולת להציע סלי שירותים, בזק לא תוכל להציע הנחות למי שירכוש חבילה כזו, והוא עדיין יוכל לקנות את המוצרים מהחבילה בצורה נפרדת במחיר זהה. למה זה יותר טוב? כי בעיקרון, מדובר בנוחות מסוימת ללקוח.

השירות החדש שתציע בזק משתלב במדיניות משרד התקשורת לשיפור השירות לציבור, שכן מתן האפשרות לחברות לפעול מול הצרכן כגורם אחד המשווק את כל השירותים, במקום גורמים נפרדים, משפרת את השירות לצרכן ומקלה על התמודדותו מול חברות התקשורת.

לבזק ניתנה האפשרות להציע סלי שירותים משותפים עם החברות-הבנות שלה לאחר שחלקה במגזר הלקוחות הפרטיים ירד אל מתחת ל-85%, בהתאם למסמך מדיניות שפירסם משרד התקשורת ב-2004.

במסגרת הבקשה שהעבירה בזק למשרד לבחינת סל השירותים, ובהתאם לתיקון הרישיון האמור, הודיעה בזק למשרד כי היא פנתה לבעלי רישיונות נוספים להשתלב בסל השירותים שישווק על-ידה.