דו"ח חזק ל-UBS: רווח נקי של 2.01 מיליארד פר"ש ברבעון

אנליסטים המסקרים את הבנק ציפו בממוצע לרווח נקי של כ-1.12 מיליארד פר"ש בלבד ■ דויטשה בנק דיווח על רווח נקי של 1.16 מיליארד אירו ברבעון, לעומת תחזיות אנליסטים לרווח של 1.05 מיליארד אירו

UBS , הבנק הגדול בשווייץ, דיווח הבוקר (ג') על תוצאות חזקות ברבעון השני של השנה. בשורה התחתונה הציג UBS רווח נקי של 2.01 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון, לעומת הפסד של כ-1.4 מיליארד פר"ש ברבעון המקביל אשתקד.

אנליסטים המסקרים את הבנק ציפו בממוצע לרווח נקי של כ-1.12 מיליארד פר"ש בלבד כך שהתוצאות היו טובות בהרבה מההערכות האנליסטים.

התשואה על ההון הגיעה ברבעון ל-19% בחישוב שנתי.

כעת עומדת בפני הנהלת הבנק המשימה הלא פשוטה לבלום את משיכת הכספים על ידי הלקוחות האמידים שלו. בשנתיים האחרונות משכו הלקוחות האמידים כ-243 מיליארד פר"ש על רקע המשבר הכלכלי העולמי ולחץ שהופעל על הבנק מצד שלטונות ארה"ב לחשוף פרטים של לקוחות אמריקנים.

UBS וקרדיט סוויס עברו בהצלחה את מבחני הלחץ של האיחוד האירופאי בשבוע שעבר, והם אמורים לעמוד בתרחישי קיצון כמו מפולת קשה בשוקי ההון או "זעזועים גדולים" בכלכלות של חלק ממדינות אירופה.

גם דויטשה בנק, הבנק הגדול בגרמניה, דיווח היום על תוצאותיו. הבנק הציג רווח נקי של 1.16 מיליארד אירו ברבעון, לעומת תחזיות אנליסטים לרווח של 1.05 מיליארד אירו.