פלאפון מאתרת את הכוכב הבא במגזר הערבי דרך פייסבוק

10 הקליפים שיקבלו את כמות ה-LIKE הגדולה ביותר בפייסבוק יעלו לשלב הגמר, שייערך לאחר הרמדאן ■ הזוכה יוכרז ככוכב הבא של המגזר הערבי ויזכה להקליט סינגל עם הזמר הפופולרי ויסאם חביב

חברת פלאפון הכריזה אתמול (ג') על פעילות מיוחדת וראשונית מסוגה במגזר הערבי המשלבת רשתות חברתיות ומוזיקה, תחת השם - "מיוזקס עטול 2 אתה הכוכב הבא". הפעילות, שתתקיים בשיתוף סוני אריקסון, תימשך עד לאחר חודש רמדאן.

"מיוזיקס עטול 2 אתה הכוכב הבא" פונה לקהל הצעירים והנוער במגזר הערבי ונותן להם את הבמה להפוך לכוכבים הבאים של המגזר הערבי. כל צעיר מוזמן להצטרף לעמוד הפייסבוק של פלאפון בערבית, לצלם את עצמו מבצע שיר מקורי או לבחור לבצע שיר מתוך רשימה של כ-1,500 שירים - ולבקש מחבריו בפייסבוק להצביע עבורו.

10 הקליפים שיקבלו את כמות ה-LIKE הגדולה ביותר יעלו לשלב הגמר, שייערך לאחר הרמדאן. מבין המשתתפים שיגיעו לגמר ייבחר השיר הזוכה על-ידי ועדה מיוחדת שיעמוד בראשה הזמר הידוע ויסאם חביב וכן אנשי מקצוע בתחום האמנות ונציגי פלאפון וסוני אריקסון.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר במפגש עיתונאים מיוחד שנערך אתמול בנצרת לרגל השקת הפעילות כי פלאפון מטפחת את הצעירים במגזר הערבי וקשובה לצורכיהם. "לאחר שבשנה שעברה קיימנו את אירוע מיוזיקס עטול בהצלחה רבה ואליו הגיעו כ-10,000 צעירים, החלטנו השנה להעמיק את הקשר עם קהל זה ולהגיע ליותר צעירים ומכל רחבי הארץ".

הזוכה שייבחר יוכרז ככוכב הבא של המגזר הערבי ויזכה להקליט סינגל עם הזמר הפופולרי ויסאם חביב, שייכתב ויולחן במיוחד עבורו על חשבון חברת פלאפון. השיר יושמע בכל אמצעי התקשורת במגזר הערבי בישראל, יעלה כרינגטון או שיר בהמתנה בחברת פלאפון, והזוכה יקבל חשיפה וכבוד רב באמצעות חשיפה במדיה ופרסום תמונתו על גבי שלטי חוצות בסמוך למקום מגוריו.

במקביל, פלאפון תחל באיתור הכוכב הבא ברחבי הארץ, וכבר בימים הקרובים צוות מיוחד מטעם פלאפון יגיע לערים ערביות מרכזיות ויקיים ימי צילום מיוחדים, אליהם יוכלו להגיע בני-נוער ומבוגרים ולשיר לפני מצלמות.