ממנצ'סטר לאצטדיון ר"ג: AIG צפויה להיות הספונסרית הראשית של הנבחרת

ענקית הביטוח במו"מ מתקדם עם ההתאחדות לכדורגל לקחת חסות על הנבחרת החל מקמפיין יורו 2012 ■ צפויה להחליף את חברת הייסנס שעוזבת אחרי שנתיים

ההתאחדות לכדורגל צפויה לסכם בימים הקרובים עם חברת הביטוח AIG על הסכם חסות ראשי לנבחרת ישראל. ל"גלובס" נודע כי הצדדים נמצאים בשלבים סופיים של המו"מ.

במסגרת ההסכם תופיע AIG על חולצות האימון של הנבחרת החל מהקמפיין מוקדמות יורו 2012 שייחל בעוד פחות מחודשיים, ובנוסף תקבל שטחי פרסום באצטדיון רמת-גן במשחקי הבית של הנבחרת. לפי חוקי אופ"א ופיפ"א, מלבד לוגו של חברת הלבוש (אדידס היא ספונסרית הלבוש של הנבחרת - ט.ו), מותר לפרסם ספונסר ראשי רק על בגדי אימון ולא על בגדי המשחק הרשמיים.

AIG תחליף את את חברת האלקטרוניקה הייסנס, שהיתה נותנת החסות הראשית של הנבחרת בשנתיים האחרונות. על-פי הערכות בשוק, ההסכם החדש יהיה גבוה מהסכום ששילמה הייסנס, ושעמד על-פי הערכות על 900 אלף דולר.

AIG היתה אחת הספונסריות המפורסמות ביותר בעולם הכדורגל בשנים האחרונות, כששימשה כנותנת החסות הרשמית של מנצ'סטר יונייטד ב-4 העונות האחרונות.

בנוסף ממשיכות ההתאחדות לכדורגל וחברת השיווק ספורטפייב למכור חבילות פרסום למשחקי הנבחרת לקמפיין הקרוב. במקביל, צפויה ההתאחדות להוציא בימים הקרובים את המכרז למכירת זכויות השידור של חמשת משחקי הבית של הנבחרת לקמפיין מוקדמות יורו 2012. ההתאחדות תדרוש מגופי השידור המקומיים סכום של לא פחות מ-800 אלף שקל למשחק.

ישראל תחל את הופעותיה בקמפיין האירופי ב-2 בספטמבר, במשחק בית מול מלטה. יתר היריבות בבית הישראלי הן גאורגיה, יוון, לטביה וקרואטיה.