מגדלים מימשה את האופציה לרכישת קרקע בר"ג ב-70 מיליון שקל

בקבוצת הרכישה כ-100 חברים ■ מגדל "רמה טאואר" ייבנה על מבנה קולנוע רמה, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי וביאליק ברמת-גן, המשקיף על שכונת תל-בנימין

חברת מגדלים של קרן בן דוד וחני הורוביץ' מממשות את האופציה לרכישת הקרקע להקמת מגדל "רמה טאואר".

המגדל ייבנה על מבנה קולנוע רמה, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי וביאליק ברמת גן, המשקיף על שכונת תל בנימין. מעל 100 מחברי קבוצת הרכישה התאספו בסוף השבוע בכנס שהתקיים במשרדי חברת מגדלים, להכיר ולהתוודע אחד לשני ולהיות עדים לרגע החתימה על מימוש הקרקע .

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", לפני מספר חודשים חתמה מגדלים על הסכם אופציה בעלות של כ-70 מיליון שקל, לרכישת פרויקט השימור "קולנוע רמה" ברמת גן, מול בעל הקרקע ניסים סגרון שיוצג על ידי עו"ד צבי שוב. היום, כאמור, שיגרה הקבוצה הודעה כי היא מימשה את ההסכם. המגדל, שעל פי התכנון יתנשא לגובה של 23 קומות ויכלול 96 יח"ד, מיועד לשימור.

חני הורוביץ, מנכ"ל משותף בחברת מגדלים, מסרה עם היוודע המימוש: "אני שמחה שנפלה בחלקנו הזכות להיות מארגני הקבוצה האיכותית של קולנוע רמה במגדל מגורים בסטנדרט גבוה ויוקרתי במיקום מבוקש מאוד״.

נזכיר כי לפני שבוע לא הצליחה מגדלים להקים קבוצת רכישה בגבעת שמואל, למרות שלטענתה היא קיבלה "אלפי פניות" מצד רוכשים פוטנציאליים. לדברי החברה, קשיים בהליך התכנוני הם אלה שגרמו לאי-הבשלת הפרויקט. בדצמבר האחרון הודיעה מגדלים על רכישת אופציה על שטח של 24 דונם תמורת 60 מיליון שקל בגבעת שמואל מידי אפריקה מגורים, אך החודש פקעה האופציה.