סקר הפרסומות: מרקו של HOT - האהובה; פלאפון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף מבחינה תקציבית

זהו השבוע השלישי ברציפות שבו פרסומת של פלאפון מדורגת כזכורה ביותר. אסטרטגיית ההמשכיות במדיה, יחד עם השפה הקריאטיבית המוכרת לצופים, מצליחים לייצר שיעורי זכירה גבוהים יחסית לפרסומות של פלאפון ולדרג אותן לאורך זמן כפרסומות הזכורות ביותר.

הפרסומת של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מצליחה לייצר שיעורי זכירה הנמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.1%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 0.9, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ב-10%.

הפרסומת של HOT, גם היא באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת האהובה ביותר כבר בשבוע הראשון לשידורה.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השימוש בדמות ילדים נוסטלגית, מוכרת ואהובה כמו "מרקו" בתור מעביר המסר, בשילוב האדפטציה לשנות האלפיים שעשו לדמות, מצליחים לייצר שיעורי אהדה גבוהים לשבוע זה המדרגים אותה בפסגת הפרסומות האהובות.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מממוצע האהדה החצי-שנתי, העומד כעת על 20.8%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 0.8, מה שמעיד על כך ששיעורי האהדה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות ב-20%.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד כעת על 273 (בהשוואה ל-285 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-37.6 מיליון דולר (לעומת כ-42.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).

22
 22