מגל קיבלה לאחרונה הזמנות בהיקף של כ-5.5 מיליון דולר

איתן ליבנה: האסטרטגיה שלנו היא להתמקד באזורים בהם יש לנו נוכחות מקומית חזקה, אותה אנו יכולים למנף על בסיס הצלחות קיימות, תוך בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותינו

חברת מגל מערכות , מדווחת היום (א') כי בשבועות האחרונים קיבלה הזמנות חדשות בישראל ובחו"ל בהיקף של כ-5.5 מיליון דולר. ההזמנות מישראל התקבלו מלקוחות קיימים וכללו בתוכן הזמנות עבור אתרים חדשים, הרחבות ותמיכה.

שתי הזמנות נוספות, בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר, נועדו להגן על תשתיות קריטיות בחו"ל.

הראשונה שבהן הינה פתרון של כבל מתוח עבור מערכת היקפית של בסיס של חיל אוויר גדול במערב אירופה. ההזמנה השנייה מהווה פתרון מקיף עבור כור גרעיני בצפון אמריקה, הכולל את טכנולוגיית "הכבל הטמון" המובילה של מגל עבור מערכות היקפיות למניעת חדירה, בשילוב מערכת ה-DreamBox של מגל - מערכת לניהול וידאו וניתוח חכם של נתונים חזותיים.

איתן ליבנה, מנכ"ל מגל מערכות בטחון, אמר: "ההזמנות החדשות שקיבלנו מוכיחות כי נמשכת היציבות בהשקעת גופי ממשל בהגנה על אתרים ביטחוניים. אנו ממשיכים למנף את המומחיות שלנו בתחום זה על מנת להשיג עוד עסקאות. האסטרטגיה שלנו היא להתמקד באזורים בהם יש לנו נוכחות מקומית חזקה, אותה אנו יכולים למנף על בסיס הצלחות קיימות, תוך בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותינו".