ערוץ ביפ מתכנן שידורים חיים במחאה על סגירתו הצפויה

זאת בעקבות החלטת HOT להוריד את ערוץ ביפ מהאוויר בסוף השנה ■ מגישי הערוץ יתייחסו להורדתו ויזמינו צופים להביע את דעתם ■ לא ברור כיצד HOT תגיב למהלך

המחאה של קשת נגד הורדת ערוץ ביפ עוברת למסך חברת הכבלים: החל מהערב (א') יחל ערוץ ביפ בשידורים חיים, לראשונה בתולדותיו, ובהם התייחסות ברורה להחלטה של HOT להורידו מהמסך.

מגישי הערוץ ידברו עם אורחים באולפן החי ועם צופים שיביעו את דעתם על ההחלטה להוריד את הערוץ. כמו כן, ייצא דודו ארז, ממגישיו המזוהים של הערוץ, לשיחה עם עובדי הערוץ עצמם. לא ברור כיצד תגיב HOT למהלך של קשת.

בתוך כך ממשיכה קשת, דווקא לנוכח ההחלטה להוריד את הערוץ בסוף השנה, להמשיך ולחזק את המותג. במהלך סוף השבוע הגבירה הזכיינית את הפעילות סביב ערוץ ביפ באתר mako ובדף הפייסבוק הפעיל, שם התעוררה מחאה נגד הורדת הערוץ. בין היתר התקיימו צ'טים עם כוכבי הערוץ.

ערוץ ביפ ימשיך לשדר לפי שעה את לוח השידורים שתוכנן לו עד לסוף השנה הנוכחית, בו הושקעו 4 מיליון שקל, המכיל 10 תוכניות חדשות.

כעת, לאחר שהערוץ הממומן על-ידי הכבלים יירד מהפלטפורמה, לא ישוב כנראה גם ערוץ 20 של "האח הגדול". בימים הקרובים גם תוריד קשת מעל מסך HOT את תכניה משירות ה-VOD, זאת לאחר ש-HOT לא חתמה על חוזה המתייחס לקטגוריה של קשת.

את ערוץ ביפ יחליף ערוץ comedy central, וכעת מתחזקת ההערכה בשוק התקשורת כי תכני המקור של הערוץ החדש יופקו על-ידי ערוץ הבידור של חיים סלוצקי - מפיק המקורב לנוני מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות". בסיסו של הערוץ החדש אמור להיות כאמור מתכני "קומדי סנטרל" של חברת ויאקום, המיוצגת בארץ על-ידי ענני תקשורת.

כזכור, בעבר הוחלפה גם מהדורת חדשות הבידור של גיא פינס על-ידי מהדורת חדשות בידור של ערוץ "HOT בידור ישראלי" של סלוצקי. עם זאת, בחברת הכבלים אומרים כי בשלב זה לא נפלה כל הכרעה באיזה אופן יופקו תכני המקור של הערוץ החדש, אך ציינו כי מדובר בהשקעה גבוהה מזו שהושקעה על-ידם בערוץ ביפ.

הורדת ביפ היא סממן חיצוני למתיחות הקיימת זה זמן רב מתחת לפני השטח בין קבוצת "ידיעות אחרונות", מבעלי השליטה בכבלים, ובין זכיינית ערוץ 2 קשת.

בביפ אישרו את השידור החי, אך לא התייחסו לתוכן השידורים.

ב-HOT סירבו להגיב.

את תגובתו של סלוצקי השוהה בחו"ל לא ניתן היה להשיג.