לאחר הירי לעבר אילת: נתניהו שוחח עם מובארק ועבדאללה

(עדכון) בשיא עונת התיירות: 5 רקטות נורו לעבר העיר אילת; אין נפגעים רקטות נורו גם לעבר עקבה מכיוון סיני ■ ראש הממשלה קרא לנשיא מצרים ולמלך ירדן "להיאבק בגורמי הטרור שרוצים לחבל בתהליך השלום"

3 קולות נפץ עזים החרידו הבוקר (ב') את העיר אילת, העמוסה תיירים בעונה זו של השנה הפוקדים את בתי-המלון בה. זאת, לאחר ש-5 רקטות נורו מכיוון מצרים לעבר אילת ועקבה. אין נפגעים באילת, אולם בירדן ידוע על 3 נפגעים לפחות.

שתיים מהרקטות נחתו בשטח ירדן - בעקבה - בסמוך למלון אינטרקונטיננטל בעיר. 3 אנשים נפצעו במצב קל ולפי עדי ראייה הרקטות גרמו לנזק ברכוש ולניפוץ זגוגיות עד הקומה החמישית של המלון.

באילת, כוחות משטרה הוזעקו למקום נפילת הרקטות וערכו בו כעת סריקות, אולם לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם לרכוש. בגלי צה"ל דווח כי על-פי ההערכות נורו הרקטות מכיוון סיני. כמו כן, נמסר כי שתיים מן הרקטות האחרות נפלו בשטח ים סוף ורקטה נוספת נחתה בשטח פתוח - קרוב למתחם בתי המלון באילת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ב') טלפונית בעניין התקפת הטילים עם נשיא מצרים חוסני מובארק ומלך ירדן עבדאללה השני, ואמר כי "ההתקפה הנפשעת על אזרחים חפים מפשע בישראל ובירדן, נעשתה על ידי גורמי טרור, שרוצים לחבל בתהליך השלום. כל המדינות באזור השואפות לשלום, צריכות להיאבק בכוחות אלה כדי להרחיק את הטרור ולקרב את השלום".