ערוץ "האח הגדול": yes חידשה את החוזה, HOT עדיין לא

מאחר שבימים אלה שרויה מתיחות בין HOT לקשת, מסתמן כי ערוץ "האח הגדול" (ערוץ 20) לא יעלה בכבלים - וישודר בבלעדיות בלוויין ■ החוזה כולל גם את העלאת תכני קשת ל-VOD של yes

ערוץ "האח הגדול", ערוץ 20, ימשיך להיות משודר בחברת הלוויין yes. ל"גלובס" נודע כי זכיינית ערוץ 2 קשת ו-yes חידשו את החוזה ביניהן לשנה נוספת. במסגרת חידוש החוזה חודש גם הסכם העלאת תכני הזכיינית בשירות ה-VOD של חברת הלוויין.

לפי שעה, לאור המתיחות בין קשת ל-HOT, החוזה הוא בלעדי ל-yes. יש לציין עם זאת כי החוזה נחתם כבר לפני כחודש לאחר דיונים של מספר חודשים בין הצדדים, ואינו קשור למצב שבו שרויה קשת מול חברת הכבלים.

ערוץ 20 משדר 24 שעות ביממה את הנעשה בבית "האח הגדול", כמעט ללא עריכה, בזמן שידור תוכנית הריאליטי על מסך ערוץ 2. בעת עליית העונה הראשונה של התוכנית היה הערוץ בלעדי לחברת הכבלים, ובעונות ששודרו בהמשך עלה הערוץ גם בחברת הלוויין, שהבינה כי היא לא יכולה להישאר מאחור.

במהלך הדיונים שנערכו בין הצדדים במהלך השנה האחרונה, ביקשה חברת הכבלים להעלות משמעותית את חלקה מתוך דמי המנוי על הערוץ. קשת גם ביקשה לקשור את הערוץ בתכני ה-VOD שלה ולאגדם בחוזה משותף. כעת נודע כי חוזה כזה נחתם מול yes, בעוד HOT ממאנת בינתיים לחתום עליו, למרות שהיא ממשיכה לשדר את תכני הזכיינית.

לפי שעה, ב-yes ובקשת מכחישים כי מתקיים משא-ומתן כלשהו באשר לערוץ ביפ, שצפוי לרדת מעל מסך חברת הכבלים בסוף השנה הנוכחית.

בחברת הלוויין tes סירבו להגיב. מקשת לא נמסרה תגובה.