הוארך מעצר אמרגנו של משה פרץ בחשד להעלמת הכנסות

ביהמ"ש האריך עד למחר את מעצרו של אמנון זינדאני, אמרגנו של הזמר משה פרץ, וזאת בחשד להעלמת הכנסות ודיווח כוזב למע"מ ■ פרץ נחקר אתמול במשרדי מע"מ ושוחרר בתום החקירה, והוא אינו חשוד בעבירות בהן נחשד אמרגנו

בית המשפט השלום בירושלים האריך היום (ג') בהסכמה את מעצרו של אמנון זינדאני, אמרגנו של הזמר משה פרץ, עד למחר (ד'), וזאת בחשד להעלמות הכנסות בהיקפים גדולים ודיווח כוזב למע"מ.

בבקשה להארכת מעצרו של זינדאני, שהוגשה לבית המשפט על-ידי משרד חקירות מע"מ ומכס ירושלים ברשות המסים, צוין כי חקירתו החלה בעקבות חשד לפיו מספר משמעותי מהופעותיו של פרץ לא דווחו לרשות המסים. עוד צוין כי בעקבות החקירה נתפסו מסמכים רבים המאשרים את החשד.

מהבקשה עולה כי מחקירת זינדאני ופרץ לגבי חברת "z הפקות", שבניהולו של האמרגן ואשר העסיקה את פרץ כשכיר, עולה כי לא החברה דיווחה על כל הכנסותיה מהופעותיו.

במסמכים שנתפסו על-ידי החוקרים נמצאו ראיות רבות לפיהן במספר רב של מקרים לא דווחו כנדרש לרשות הכנסות מהופעות של פרץ בשנים 2007-2009. לטענת הרשות, עוד בטרם חקירת השניים נגבו עדויות בעניין מגורמים נוספים המחזקות את החשדות.

פרץ נחקר אתמול (ב') במשרדי מע"מ בירושלים במשך כ-10 שעות בסופם שוחרר לביתו. מהבקשה להארכת המעצר של זינדאני עולה כי פרץ אינו חשוד בעבירות בהן נחשד אמרגנו. עם זאת, גם היום נחקר פרץ במשרדי מע"מ.