סקאל קיבלה את הזיכיון של רשת PAYLESS SHOES

תתחרה ברשתות ובחנויות ההנעלה המציעות ווליו פור מאני ■ לדברי סולי סקאל, הקבוצה תפתח 60 חנויות של המותג בתוך 5 שנים ■ מאיר נגבי, בעלי רשת ההנעלה TO GO: "אני לא חושב שהם מספיק אטרקטיביים בשוק הישראלי"

קבוצת סקאל קיבלה את הזיכיון לרשת ההנעלה האמריקנית payless shoesource בישראל. רשת payless shoesource, הנמצאת בבעלות קבוצת PLG האמריקנית, היא רשת דיסקאונט לנעליים הפועלת ב-20 מדינות בארה"ב, קנדה, הקריביים, מרכז ודרום אמריקה ופורטו-ריקו.

לרשת, שנוסדה ב-1956, יש 4,400 חנויות אאוטלט וחנויות שופ אין שופ בדיפרמטמנט סטורס מובילים בארה"ב כדוגמת Macy's.

לדברי בעל קבוצת סקאל, סולי סקאל, הקבוצה תפתח 60 חנויות של המותג בישראל בתוך 5 שנים.

"אני מאמין ברשת Payless ובאתגר של פתיחת כ-60 חנויות בתוך 5 שנים בכל רחבי הארץ במרכזי קניות בקניונים המובילים. אנו מצפים למצב את payless shoesource כשחקן מוביל בשוק ההנעלה בישראל. נספק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי", אומר סקאל.

לדבריו, בתוך פחות משנה וחצי, עד סוף 2011, תחנוך החברה 15 חנויות ראשונות בערים ירושלים, חיפה, באר-שבע, נצרת ובאזור השרון. החנויות ישתרעו על שטח של כ-250 מ"ר, בדומה לחנויות הרשת בארה"ב.

הרשת החדשה צפויה להתחרות ברשתות וחנויות ההנעלה המציעות ווליו פור מאני, כדוגמת רשת TO GO המונה היום 63 סניפים בישראל.

"הרבה מקום בשוק הנעליים"

"אני מכיר אותם מארה"ב, שם הם מאוד הצליחו. אנחנו מברכים על כל תחרות. יש הרבה מקום בשוק הנעליים, וחסרות רשתות. מצד שני, אני לא חושב שהם מספיק אטרקטיביים בשוק הישראלי. הם מציעים יותר בייסיק ופחות אופנה וגם המחירים פחות אטרקטיביים מהרשת שלנו. אני מאחל להם בהצלחה, אבל לא ניתן להם את זה בקלות", אומר מאיר נגבי, בעלי רשת ההנעלה TO GO.

בהתייחסו לכניסה לשוק הישראלי, אומר לואן ויא, מנכ"ל ונשיא Payless ShoeSource, "המודל של זכיינות הוא הוכח כדרך היעילה ביותר להגיע ליותר שווקים בינלאומיים עם המותג Payless וכל מה שיש למותג להציע - אופנה מובילה, מותגים מוכרים ואיכות, כל זאת במחיר נהדר.

"המותג Payless מביא את הידע העצום כרשת קמעונאית המתמחה בהנעלה, ושותפים לזכיינות כמו קבוצת סקאל מביאה את התשתית החזקה שלה והניסיון בשוק המקומי".

קבוצת סקאל נמצאת בבעלות האחים סולי ומאיר סקאל. החברה מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מותגי אופנה בינלאומיים, ביניהם: Polo Ralph Lauren, Kenneth Cole, bebe, Nautica, Timberland, GUESS. ועוד.

החברה מפעילה בנוסף כ -50 חנויות Multibrand - אמפוריום וסקאל ספורט ועוד כ-50 חנויות דגל של המותגים שהיא מייבאת.