באיזו חברה יחלקו כרטיסי קולנוע VIP למתמידים בחדר כושר?

השיחה: בערב שישי הוזמן יוחנן צנגן לארוחת ערב בביתם של חבריו הקרובים וגילה שארגנו לו מסיבת הפתעה ליום הולדתו ה-60

קפלן בכושר

ראובן קפלן, מנכ"ל כלל בריאות, מקפיד להתייצב שלוש פעמים בשבוע בחדר הכושר. אימון אישי זה נחמד, אבל להכניס את כל החברה לכושר זה מאתגר יותר, לכן החליט קפלן לדאוג לכל 300 העובדים בחברה, וחתם על הסכם לשיתוף פעולה עם רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס. מובטח גם תמריץ לעובדים המתמידים - קפלן יצ'פר אותם במגוון פרסים החל מסרטים באולמות ה-VIP, טיפולי ספא, נעלי ספורט, סדנאות בישול ועוד.

מתקבצים באוניברסיטה

צמרת המשק והאקדמיה התכנסה בביה"ס למנהל עסקים ע"ש ליאון רקנאטי באונ' ת"א, במפגש שעסק בתחרותיות וריכוזיות במשק הישראלי. הופיעו בפאנל: ח"כ חיים (ג'ומס) אורון, פרופ' זוהר גושן, פרופ' יצחק סוארי ועמי אראל. באו לשמוע: צדיק בינו, יאיר המבורגר, בן המבורגר, אריה מינטקביץ', קובי הבר, ד"ר יורם טורבוביץ, ראובן שיף, יורם הסל, אייל סולגניק, בן דוד, פרופ' אשר טישלר, פרופ' אמיר ברנע, פרופ' יעקב עמיהוד ועוד.

אלמליח ב-HD

מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, ידוע כחובב גאדג'טים מושבע. השבוע הגיע למשרדו מערכת תקשורת שפיתחה פנסוניק בשיתוף עם סקייפ העולמית, המאפשרת לנהל שיחות סקייפ באיכות HD מהסלון הביתי דרך מסך הפלזמה. אלמליח לא התאפק ובחן את המערכת כשמהצד השני של הקו עלתה מולו הלן בלקבורן סמנכ"לית סקייפ העולמית, שהיתה חביבה מספיק בכדי לספק לו טיפים לשימוש נכון במערכת החדשה.

דראג קווינס ויוחנן צנגן

בערב שישי הוזמן יוחנן צנגן לארוחת ערב בביתם של חבריו הקרובים אורי ואורלי שני בצהלה. צנגן, שיום הולדתו ה-60 חל בעוד מספר ימים, הגיע עם בת זוגו ריקי אריאלי, וגילה שהחברים ארגנו לו מסיבת הפתעה. באמנותי: שיר שנכתב לרגל האירוע וסרט על חתן השמחה שהכינו ילדיו, איתמר, אוריה וענבל. האירוע המרכזי של הערב היה כאשר שלושה מחבריו האמיצים אורי שני, בן כספית וליאור בן חור התחפשו לדראג קווינס ושרו את השיר "אתה חייב למות עליי" . השלושה התאמנו על ההופעה המושקעת בעזרתו האדיבה של אפי אפשטיין, מדריך מ"רוקדים עם כוכבים". צנגן הודה בהתרגשות לכולם. נהנו מלהקת סיקסטיז, די.ג'יי, קייטרינג מפנק ובר משקאות מושקע: רווית בר-ניב ובן זוגה אבי צבי, נפתלי שפיצר וציפי לבני, רפי גינת, בועז בן ציון, משה שלונסקי, רוני שאטן, בן והילה כספית, ליהיא ויאיר לפיד, ענת ואודי אנג'ל ואורי סלונים.

רוחל'ה מתחתנת, ומתרימה

ערב חמישי. בית לסין. זוגות זוגות גדשו את אולם ההופעות של התיאטרון בתל אביב כדי לצפות בפרמיירה של ההצגה "רוחל'ה מתחתנת" בכיכובם של ששון גבאי ומיה דגן, וזאת במסגרת ערב התרמה למען העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו. בעמותה, שמפעילה מרכז גדול לחלוקת מזון בדרומה של תל-אביב, כבר מתכוננים לחגים הממשמשים ובאים, ואנשיה נערכים כדי שיוכלו לקבל את אלפי הנזקקים ולספק להם מצרכים לארוחות החג.

הערב נערך בחסות חברת ארליך אנד ספנסר, מהגדולות בארץ לרישום פטנטים.

נהנו מההצגה המעולה ותרמו מכל הלב: ד"ר גל ארליך, מיכל ורוני פורר, מורי ודוריס ארקין, יהודית יובל-רקאנטי, ליאורה ואלי לנדאו, צלי רשף, הילה ורני רהב ועוד.