לסקר מינה את יצחק עבודי למנהל מחוז ירושלים בחברת חשמל

עבודי, (53) נשוי ואב ל-3, משמש מזה כ- 4 שנים כסגן מנהל מחוז ירושלים למינהל וכ"א

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, מינה את יצחק עבודי למנהל מחוז ירושלים בחברה, לאחר שהתפקיד לא אוייש במשך תקופה ארוכה. התפקיד לא היה מאוייש במשך כשמונה חודשים מאז שיצחק יכין, שכיהן כ- 4 שנים בתפקיד מנהל מחוז ירושלים מונה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש של חברת החשמל.

עבודי מילא את מקומו של יכין עד שמינויו אושר לאחרונה בדירקטוריון החברה. עבודי הוביל את החברה בפרויקט החשמול של הרכבת הקלה נחשב לאחת היוזמות העסקיות הראשונות שחברת החשמל נכנסה אליה כקבלן לאחר שגברה בהתמודדות על חברות בין-לאומיות. מחוז ירושלים כולל בתוכו גם את שטחי הרשות הפלשתינאית, ההתנחלויות ויישובי הבקעה.

600 עובדי המחוז זוכים לתנאי האבטחה הגבוהים בחברה, ובכלל זה רכבים ממוגני ירי, בגלל הצורך לספק שירות באזורים עויינים לישראלים.

עבודי, (53) נשוי ואב ל-3, משמש מזה כ- 4 שנים כסגן מנהל מחוז ירושלים למינהל וכ"א. בעבר היה סגן מנהל המחוז לשיווק ושירותי לקוחות, מנהל מחלקת כספים וכלכלה ומנהל מחלקת חשבונות.

עבודי צמח במחוז ירושלים של חברת החשמל ולזכותו גם פעילות קהילתית וציבורית רחבת היקף. עבודי מחזיק בתואר ראשון במינהל עסקים ובתואר שני בהתנהגות ארגונית.