גיא לוזון יכול לישון בשקט

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את העתירה של התנועה למען איכות השלטון להוצאת צו ביניים נגד מינוי לוזון למאמן הנבחרת הצעירה

הסיכוי לטרפוד מהלך המינוי של גיא לוזון למאמן הנבחרת האולימפית ספג מכה: בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (ב') את העתירה של התנועה למען איכות השלטון להוצאת צו ביניים נגד מינויו למאמן הנבחרת הצעירה.

בנוסף, קבע בית המשפט כי עתירתה של התנועה למען איכות השלטון "מוקדמת", וביקש מבא כוחה של התנועה למחוק את העתירה, על מנת לאפשר למשרד המשפטים/רשם העמותות לשקול את פנייתה של התנועה אליו, ורק אז להגיש עתירה מחדש במידת הצורך.

כזכור, בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אליעד שרגא, צרויה מידד-לוזון, נדאל חיאק ואורי אפלבום, ביקשה התנועה מבית המשפט להוציא צו ביניים שיורה על הפסקת או הקפאת כהונתו של גיא לוזון עד למתן פסק דין סופי בעתירה, בשל העובדה כי מינויו והליך מינויו פסולים ופגומים, עומדים בניגוד לכללי המשפט הציבורי וכללי המינהל התקין, מהווים הפרה של חוק העמותות, פוגעים בטובתה של ההתאחדות ובאמון הציבור ועומדים בניגוד לכללים החלים על עמותה המתוקצבת מכספי ציבור.

"קרבתו המשפחתית של מר גיא לוזון ליו"ר ההתאחדות העלתה חשש כי היתה לכך השפעה מכרעת על היותו למעשה המועמד היחיד והוודאי לתפקיד המאמן", נכתב בעתירה.