הערעור נדחה: חיים פרלמן ישוחרר למעצר בית

סגן נשיא ביהמ"ש המחוזי בפ"ת דחה את ערעור המשטרה - ושלח את פרלמן ל-15 ימי מעצר בביתו תוך ביקורת קשה על המשטרה ■ פרלמן נעצר לפני כחודשיים והוא חשוד ברצח 4 פלסטינים

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, אברהם טל, דחה הבוקר (ה') את ערעור המשטרה על החלטת בית משפט השלום לשחרר את חיים פרלמן למעצר בית והורה על שחרורו.

פרלמן, החשוד ברצח ארבעה פלסטינים, ל-15 ימי מעצר תחת תנאים מגבילים בביתו. בית המשפט קיבל באופן חלקי את ערעור המשטרה לגבי התנאים המגבילים שיחולו על פרלמן ואסר עליו ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה.

אתמול החליט בית משפט השלום בפתח תקווה כי פרלמן, חבר תנועת כ"ך, בן 29, שנעצר לפני כחודשיים על ידי השב"כ, ישוחרר בתנאים מגבילים לבית הוריו בישוב תקוע.

במסגרת החלטתו על שחרור פרלמן, מתח השופט נחום שטרנליכט ביקורת קשה על המשטרה.

נציגי המשטרה ביקשו מבית המשפט להאריך את מעצרו של פרלמן, בטענה כי הוא זוהה במסדר הזיהוי שנערך לו על ידי אחד מקורבנות ניסיונות הרצח שבהם נחשד. ואולם השופט מתח ביקורת על אופן עריכת המסדר שלדבריו "הנו בעל ערך ראייתי רעוע בשל פרסומי תמונותיו בכותרות העיתונים".

השב"כ פרסם הודעה מיוחדת בעקבות ההחלטה לשחרר את פרלמן למעצר בית, ואמר כי "החשדות נגד פרלמן לא הוזמו והוא נותר חשוד מרכזי בביצוע העבירות".