GTC פולין גייסה 80 מ' אירו למימון מחדש של פרויקט ברומניה

החברה מקבוצת קרדן תשתמש בכספים למימון פרויקט המשרדים ‏City Gate‏ של החברה הבת ‏GTC‏ רומניה ■ חגי הראל: "זוהי ההלוואה הגבוהה ביותר שניתנה בשנה האחרונה לפרויקט נדל"ני ברומניה"

חברת ‏GTC‏ פולין מקבוצת קרדן, גייסה הלוואה של 80 מיליון אירו לצורך מימון מחדש של פרויקט המשרדים ‏City Gate‏ של החברה הבת ‏GTC‏ רומניה, בבוקרשט. "זוהי ההלוואה הגבוהה ביותר שניתנה בשנה האחרונה לפרויקט נדל"ני ברומניה", מציין מנהל הפיתוח ב-‏GTC‏, חגי הראל.

בהסכם למימון מחדש התקשרה החברה עם קונסורציום של בנקים כמו ‏Alpha Bank Group‏, ‏Bank of Cyprus‏ ו-‏Eurobank BFG Group‏.

פרויקט ‏City Gate‏ מורכב משני מגדלים בני 18 קומות הכוללים 46 אלף מ"ר במרכז עסקים יוקרתי בבוקרשט. בקומת הקרקע קיים שטח מסחרי והחניון התת-קרקעי משתרע על פני שלוש קומות וכולל 1,000 מקומות חנייה.

בשלב זה מושכר הפרויקט ב-90% תפוסה, בין היתר על ידי חברות כמו מיקרוסופט, ‏Millennium Bank‏, ‏Romtelecom‏, ‏Hoffmnan-La Roche‏, ‏Rompetrol‏ ו-‏Autoitalia‏.

יו"ר ‏‎ GTC‎‏ פולין, אלי אלרואי, אמר כי "ההלוואה מצביעה על אמונם של הבנקים המלווים בחוסן הפיננסי של ‏GTC‏ ובאיכות הנכס. פרויקט ‏City Gate‏ הוא פרויקט בולט בענף הנדל"ן למשרדים של בוקרשט. אני מאמין שזהו פרויקט המשרדים הטוב ביותר ברומניה היום".