גבעות: קיבלנו חלק מהדו"ח ההנדסי על גודל מאגר הנפט

(עדכון) - השותפות: ננתח את הדו"ח ונוציא הודעה לציבור בתוך יומיים-שלושה ■ גורם בשוק: "הנוסח המלא של הדו"ח יגיע רק בעוד חודש. זה כמו טלנובלה שם בגבעות" ■ גבעות הודיעה לפני 3 שבועות כי תשוב להפיק נפט ב-15 באוגוסט - כנסו וצפו באתר "מגד 5" בשידור חי

כ-3 שבועות לאחר ההכרזה החד-צדדית של גבעות כי באר הנפט באתר הקידוח "מגד 5" הינה מסחרית, מבלי לספק נתונים על גודל המאגר, מספקת היום גבעות למשקיעים עדכון נוסף: קיבלנו טיוטה ראשונית מהדו"ח ההנדסי, אנו בודקים אותה ונפרסם הודעה לציבור בימים הקרובים.

ההודעה הדרמטית בחודש שעבר: "מגד 5" - תגלית מסחרית

השותפות מסרה בדיווח הקודם לבורסה, כי ב-15 באוגוסט היא תקבל לידיה את הדו"ח ההנדסי הראשוני מהמעבדות בחו"ל (הדו"ח הסופי יוגש בעוד חודש), אשר יצביע על גודל המאגר. כמו כן היא ציינה כי ב-15 באוגוסט היא תשוב להפיק נפט ב"מגד 5".

"השותף הכללי קיבל טיוטה (לא מושלמת) של החלק הראשון מתוך הדו"ח האמור וכעת לומד אותה ומנתח אותה על מנת לנסח את ההודעה שתפורסם לציבור", נכתב בדיווח של גבעות היום. "הודעה זו צפויה להיות מוכנה לפרסום בעוד יומיים-שלושה".

בתגובה מיידית לדיווח של גבעות, יחידות ההשתתפות של השותפות מחקו עלייה של כ-4% ועברו לירידה של כ-1%.

"זה היה סביר שהם יקבלו את הדו"ח ויקחו לעצמם כמה ימים לנתח את זה", אומר גורם בשוק בשיחה עם "גלובס". "הנוסח המלא של הדו"ח יגיע רק בעוד חודש. זה כמו טלנובלה שם בגבעות, אבל אין בדיווח של היום כדי להעיד על כלום - לא משהו שלילי ולא חיובי. הם פשוט לוקחים את הזמן לנסח את ההודעה".