מוטי דהן עוזב את מבטחים החדשה ומצטרף להפניקס

ישמש כמנכ"ל הפניקס פנסיה וגמל ויחליף את אבי אקהאוס שפרש לאחרונה מתפקידו ■ הפניקס פנסיה וגמל מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-3.74 מיליארד שקל

מוטי דהן (50), סמנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרות בקרן הפנסיה הגדולה בשוק - מבטחים החדשה, יצטרף לקבוצת הפניקס כמנכ"ל הפניקס פנסיה וגמל. הוא יחליף בתפקיד את אבי אקהאוס שפרש לאחרונה מתפקידו.

דהן, בעל תואר ראשון במנהל חינוכי ותואר שני במנהל עסקים, שימש כמנהל פרויקט ההקמה של החברה ומנהל תחום תפעול, מערכות מידע ואו"ש בחברה והוא בעל ניסיון בתחום הפנסיה. לפי שעה לא ידוע מי יחליף אותו במבטחים החדשה, אך נראה כי זהות המחליף תתברר תוך זמן קצר מאוד.

דהן נחשב לאיש תפעול מקצועי - ומבחינה זו הוא מתאים להפניקס שם מחולקים תפקידי השיווק והתפעול של הפנסיה והגמל בין חטיבת הלקוחות (האחראית על השיווק והמכירות) ובין התפעול והניהול המקצועי במטה - במקרה זה הפניקס פנסיה וגמל שכפופה לאגף לחיסכון לטווח ארוך בראשותו של בני שיזף. מנכ"ל קבוצת הפניקס הוא אייל לפידות.

הפניקס פנסיה וגמל הינה חברת הניהול בתחומים אלו של הפניקס (לא כולל הגמל של אקסלנס) והיא מנהלת נכסי פנסיה וגמל בהיקף כולל של כ-3.74 מיליארד שקל. עיקר פעילותה היא בקרן הפנסיה החדשה המקיפה המנהלת נכסים בהיקף של כ-2.77 מיליארד שקל - והיא השחקנית החמישית בגודלה בשוק זה, במרחק ניכר ממתחרותיה העיקריות.