מיכאל קלמן מצטרף למנורה מבטחים שמנהל אביו, ארי קלמן

זאת, לאחר כמה שנים בקבוצת כלל ביטוח יצטרף מיכאל קלמן למנורה כחבר בהנהלת אגף הביטוח האלמנטרי ומנהל תחום ביטוחי הפרט באגף ■ "בחור מבריק ונעים ללא יוהרה וראוותנות"

לאחר כמה שנים בקבוצת כלל ביטוח, מיכאל קלמן - בנו של ארי קלמן, המנכ"ל הוותיק של מנורה-מבטחים ביטוח - יצטרף לחברה שמנהל אביו. ל"גלובס" נודע כי החל בינואר הקרוב מיכאל קלמן (33), שעבד בתחום הביטוח האלמנטרי בכלל ביטוח, יצטרף למנורה כחבר בהנהלת אגף הביטוח האלמנטרי ומנהל תחום ביטוחי הפרט באגף.

מיכאל קלמן יצר לעצמו שם טוב בכלל וזכה שם להערכה, כשבכירים בחברה ציינו אותו היום (ב') כאחד המנהלים הצעירים המבטיחים שהיו בכלל. "בחור מבריק ונעים ללא יוהרה וראוותנות", אמר עליו סמי בסט, שניהל במשך שנים את החטיבה לביטוח כללי בכלל. בין היתר, מיכאל קלמן שימש סגן מנהל ביטוחי פרט בכלל, וגם עבד צמוד לבסט בפרויקטים חוצי חטיבה.

במסגרת תפקידו במנורה, מיכאל יהיה ממונה על תחום החיתום של כל ענפי הביטוח הלא-עסקיים - בין היתר רכב מקיף, רכב חובה, דירות, תאונות אישיות, נוסעים לחו"ל, דמי מחלה ונוסעים לחו"ל.

ארי קלמן מכהן כמנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח זה שנים רבות, ומחזיק ב-2.7% ממניות מנורה מבטחים החזקות. הוא קרוב מאוד ואיש אמונו של בעל השליטה בקבוצה - היו"ר מנחם גורביץ.

מנורה הודיעה היום גם על מינויה של יעל יריב לתפקיד ראש מטה אגף אלמנטרי וממונה על פרויקט מחשב אלמנטרי 2015. היא תמשיך לכהן כחברת הנהלה באגף האלמנטרי.