מתמחה במשרד מיתר ליקוורניק ושות': "מקום עבודה נפלא"

לדברי המתמחה, שזכה בחופשה זוגית על השתתפותו בדירוג משרדי עוה"ד: "תנאי ההעסקה במשרד מצוינים, והמשרד מספק את כל מה שצריך כדי להקנות סביבת עבודה נוחה"

עיתון "גלובס" וחברת "השמה חכמה" מבית מחשבות, פתחו בשיתוף-פעולה לדירוג כלל המעסיקים המשפטיים בישראל, רק הפעם מכיוון שונה - מכיוון העובדים ומחפשי העבודה.

מטרת המשובים היא ליצור תמונת מצב כוללת, אשר לאורך תקופה תספק לציבור עורכי הדין והסטודנטים למשפטים מידע רב בכל הקשור לתנאי ההעסקה במשרדי עורכי הדין: שכר והטבות, בונוסים, יחסי אנוש, חופשות, מקצועיות ופרמטרים רבים נוספים, אשר כל מטרתם היא לעזור לציבור המועמדים להגיע להחלטה מושכלת יותר בבחירת המעסיק הבא.

המשובים הינם אנונימיים לחלוטין וכוללים תמריץ למדרגים: אחת לשבועיים וללא הגרלה תחולק חופשה זוגית באחד ממלונות רשת רימונים לביקורת המלאה והמפורטת ביותר שתינתן.

בנוסף, כל מדרג זוכה לבחור הטבה ללא הגרלה - מנוי של 3 חודשים חינם לעיתון הדיגיטלי של "גלובס", או 200 שקל הנחה בהזמנת חופשה מרשת מלונות רימונים.

עד כה מילאו את הסקר מאות מתמחים ועורכי דין. צוות השופטים של "השמה חכמה" סקר את המשובים - ובחר מתמחה ממשרד מיתר, ליקוורניק, לשם, ברנדווין ושות' כזוכה בפרס הראשון - חופשה זוגית מתנת רשת מלונות רימונים.

לדברי המתמחה, "תנאי ההעסקה במשרד הם מצוינים, והמשרד מספק את כל מה שצריך כדי להקנות סביבת עבודה נוחה ותנאים מעולים".

בנוגע ליחסי האנוש במשרד הוסיף כי המתמחה "המשרד מקפיד לפזר את כוח-האדם בצורה אחידה - שותפים, עורכי דין ומתמחים מכל המחלקות יושבים במקביל, חדר ליד חדר, בכל הקומות, אין חלוקה לדרגות או למחלקות שונות, וכתוצאה מכך יש פתיחות רבה בין כל הדרגים. כל זאת חלק מיחסי האנוש, תנאי העבודה והתרבות הארגונית המצוינים של המשרד. המשרד דואג לעובדים באמצעות שי לחגים, טיולים ואף חדר כושר בבניין" .

למרות שהמשרד ממוקם בחמישייה הראשונה מבין משרדי עורכי הדין, ציין המתמחה כי המשרד ממשיך לגדול באופן קבוע. "המשרד ממשיך להתפתח עם השנים, תוך השקעה בעיקר בתחומי ה-corporate, שוק ההון והליטיגציה. לאחר היציאה מהמשבר ועם העלייה במסר העסקאות וההשקעות - כמות ואיכות הפעילות של המשרד עולה, ובשנה האחרונה אפשר היה לראות שהמשרד ממשיך ומתחזק ומגייס עובדים".

לסיום ציין כי המשרד הינו "מקום עבודה נפלא - מרתק, מעניין, מאתגר, גורם לרצות לבוא לעבודה בבוקר, להתפתח ולהשקיע - וכמובן גם מתגמל בהתאם".