משפחתו של צחי בשה ז"ל תובעת פיצויים מהנאשמים בהריגתו

בשה נדקר ביולי 2007 מתחת לביתו בראשל"צ, בהיותו בן 18, במהלך סכסוך אליו נקלע בטעות

לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה הוגשה היום (ה') תביעת נזיקין על-ידי הוריו ובני משפחתו של צחי בשה ז"ל, כנגד 3 הנאשמים בפרשת הריגתו בחודש יולי 2007, בהיותו בן 18 בלבד.

בשה נדקר מתחת לביתו בראשון-לציון בשעת לילה, בעקבות סכסוך שהתגלע בין חברו לבין חבורה מבאר-יעקב, אליו נקלע בטעות.

תביעת הנזיקין של משפחת בשה נסמכת על הרשעתם בפלילים של 3 הנאשמים בפרשה - רון תורג'מן, ניר סרור ותומר פינקו - ובעיקר על הודאת הנאשמים במסגרת עסקת טיעון בעבירות שיוחסו להם על-ידי המדינה באמצעות פרקליטות מחוז מרכז.

באמצעות עוה"ד טל קדש ועינת בן-משה, נתבעים הנאשמים לפצות את עיזבון בשה בפיצוי כספי הנאמד במאות אלפי שקלים, בגין אובדן השתכרותו של בשה בשנותיו האבודות, בגין קיצור תוחלת חייו ובגין כאבו וסבלו של בשה, אשר סבל מכאבים עזים טרם מותו כאשר היה מודע לכך כי חייו הולכים ואוזלים.

בנוסף נתבעים 3 הנאשמים בפרשה לפצות את הוריו ואחיו של המנוח התלויים בו בפיצויים בגין כאבם וסבלם, בגין מצבם הנפשי מאז הפטירה, בגין אובדן תמיכתו של בנם בבני המשפחה שהינה משפחה קשת-יום, ובגין הוצאות קבורה והנצחת שמו של צחי בשה ז"ל.

שניים מן הנאשמים, רון תורג'מן וניר סרור, הודו והורשעו בעבירת הריגה ונדונו לתקופת מאסר ממושכות; בעוד הנאשם השלישי בפרשה, תומר פינקו, הודה והורשע בעבירה של תגרה ונדון ל-8 חודשי מאסר על-תנאי למשך 3 שנים. (ת.א. 32268-08-10).