גם השבוע: הפרסומת של HOT עם מרקו - האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של דמות האנימציה מרקו גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי

חברת הכבלים HOT ממשיכה לכבוש את המקום הראשון בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות השבועי, כאשר השבוע דמות האנימציה המיתולוגית מרקו מפתיעה את וסרמן עם מתנה.

הפרסומת, שנוצרה על-ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מובילה השבוע את שתי הטבלאות - הפרסומות הזכורות והפרסומות האהובות.

HOT השתמשה בתכני הילדים כפלטפורמה לבניית מרקו כפרזנטור, כאשר בפרסומת הנוכחית, לאחר שהצופים כבר יודעים לקשר את מרקו לחברת הכבלים, היא מרחיבה את קשת המסרים שלו למסרים שאינם נוגעים לתוכניות הילדים בלבד אלא למותג עצמו.

עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.0, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.4.

גם בתחום האהדה זוכה הפרסומת של HOT להצלחה רבה, כאשר היא זוכה לשיעורי אהדה מרשימים ביותר המדרגים אותה בפסגת רשימת הפרסומות האהובות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הפעם האחרונה שפרסומת המדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות זכתה לשיעורי אהדה כה גבוהים היתה בתחילת השנה (ינואר 2010), כאשר גם אז היה מדובר בפרסומת של HOT מהקמפיין בכיכובו של "הבורר".

שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 21.0%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.3, מה שמעיד על כך ששיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי ב-30%.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 245 (בהשוואה ל-292 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-41.3 מיליון דולר (לעומת כ-42.4 מיליון דולר בשבוע שעבר).

22
 22