מניית היום: ישראלית שנמצאת במומנטום חזק שהולך ומתגבר

מאז ביצוע ספליט הפוך ב-15 ביולי מניית ווקל-טק לא עוצרת וגם היום מוסיפה עוד 8% לערכה במחזור גבוה ■ מנכ"ל החברה רכש 90 אלף מניות וכבר מורווח "על הנייר" כ-1.6 מיליון דולר

מניית ווקל-טק , הפועלת בתחום טכנולוגיית ה-VoIP ותקשורת אחודה עבור ספקי שירותי טלפוניה קווית ואלחוטית, נמצאת במומנטום חזק.

מאז ביצוע ספליט הפוך (איחוד 5 מניות למנייה אחת) ב-15 ביולי מניית ווקל-טק לא עוצרת וגם היום מוסיפה עוד 8% לערכה במחזור גבוה. לאחר איחוד המניות היה מחיר המניה 16.50 דולר והיום הוא עומד על כ-34 דולר, כלומר זינוק של יותר מ-100% בקצת יותר מחודש.

נזכיר כי בחודש שעבר התמזגה החברה מנתניה עם החברה האמריקאית הפרטית Ymax. המיזוג הכניס את החברה האמריקנית אל הנאסד"ק והפך אותה לציבורית, ויצר חברה הנסחרת כיום בשווי של כ-400 מיליון דולר.

מלבד המיזוג, בתקופה הזו לא הודיעה החברה על זכיות בחוזים ענקיים או משהו דומה, אבל כן הכריזה על צפי הכנסות של 30.5 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, ועל רווח נקי של 3 מיליון דולר, לפני פריטים חד פעמיים.

בנוסף, הודיעה החברה על תוכנית לרכישה מחדש של מניותיה בכ-12 מיליון דולר. ב-5 לאוגוסט דיווחה החברה כי המנכ"ל החדש, דניאל בוריסלאו, רכש 90 אלף מניות במחירים של 16.35-18.40 דולר למניה כך שנכון להיום הוא מורווח "על הנייר" כ-1.6 מיליון דולר, סכום יפה לכל הדעות.