בושינסקי לגולדהאר: החלטתי לעזוב את מכבי ת"א

בתום שלוש שנים בתפקיד יו"ר המועדון, הודיע בושינסקי: "זה העיתוי הנכון עבורי להתמקד בשאר מחויבויותי"; גולדהאר: "אני אסיר תודה לאביב על נאמנותו ואומץ ליבו בזמנים קשים"

ערב פתיחת עונת 2010/11 החליט אביב בושינסקי, יו"ר מכבי ת"א, לעזוב את המועדון בתום שלוש שנים בתפקיד. בושינסקי הודיע על החלטתו לבעלים מיטש גולדהאר, בנימוק כי החליט לחזור ולהתמקד בפעילויותיו האחרות שאינן קשורות לכדורגל. עם זאת, העזיבה של בושינסקי נובעת בעיקר בשל חוסר הסמכויות שלו במערכת בתקופה האחרונה, בעיקר על רקע מינויו של ג'ק אנגלידיס הקפריסאי, כנציגו של גולדהאר במועדון.

"במהלך השנה האחרונה מאז רכש מיטש גולדהאר את מכבי ת"א הוא החל בהנעת הגלגלים לשיפור והשבחה של כל אספקט במועדון", מסר בושינסקי בהודעה רשמית לאתר המועדון. "הוא השקיע סכום לא מבוטל שהעמיד את המועדון בסטנדרטים שלא נראו כמותם. לשמחתי, פעולות אלה התקבלו בהתלהבות שבאה לידי ביטויי באמצעות רכישת מספר אדיר של מנויים עד כה. כיום אני מביט בסיפוק על מועדון נטול חובות שנהנה מסגל נוצץ וצוות מקצועי מהטובים שבנמצא ומחלקת נוער מטופחת ומושקעת. אני מאמין שהמועדון בבעלותו של מיטש גולדאר ובניהול של אנשי המקצוע במועדון, נמצא כעת בכיוון מבטיח והצלחה לטווח ארוך".

עוד מציין בושינסקי כי "לפני קצת פחות משלוש שנים נתבקשתי לסייע בהצלת מועדון הכדורגל מכבי ת"א בעת שעמד בפני קריסה כלכלית וירידת ליגה לראשונה בתולדותיו. הסתייע בעדי והצלחתי להביא למועדון את אלכס שניידר שנעתר לספק מימון למועדון. לאחר שמר שניידרמכר את המועדון, פניתי למר מיטש גולדאר שהסכים לרוכשו ולקחת את כל ההתחייבויות. מיטש פעל לניקוי כל חובות הקבוצה. בשעה יפה זו של המועדון אני חש כי זה העיתוי הנכון עבורי לשוב ולהתמקד בשאר מחויבויותי שאינן קשורות לכדורגל ולעזוב את המועדון במהלך החודשים הקרובים. וכך גם סיכמתי עם מר מיטש גולדהאר".

תגובתו הרשמית של גולדהאר לדבריו של בושינסקי: "אביב בושינסקי הודיע לי על החלטתו לפרוש בעתיד הקרוב מתפקיד כיו"ר מכבי ת"א על מנת שיוכל לשוב ולהתמקד בפעילויותיו האחרות. אני מבקש להודות לאביב על שהיה גורם משמעותי בתהליך שהביא אותי לרכישת מכבי ת"א וכמו כן להודות לו על תרומתו למועדון ולקידומו ואני מאחל לאביב הרבה הצלחה בפעילויותיו העסקיות. כחבר אישי של אביב אני אסיר תודה על נאמנותו ואומץ ליבו בזמנים טובים ובזמנים קשים. אני בטוח שאביב, שעוד משחר ילדותו היה אוהד של מכבי, ימשיך להיות אוהד נלהב של המועדון גם הרבה אחרי פרישתו".

מכבי ת"א תפתח את הליגה מחר (א') כשתארח את מכבי חיפה בבלומפילד.