משרדי פרסום וסוכנויות BTL מעבירים בימים אלה עבודות שעשו השנה בשיווק ישיר, לקראת הרכבת רשימת המועמדים הישראלית לתחרות פרסי השיווק הישיר הבינלאומית, JOHN CAPLES INTERNATIONAL AWARDS.
התחרות, המתקיימת מזה 32 שנים ברציפות, נחשבת לבמה החשובה ביותר בתחום להצגת הרעיונות היצירתיים שעמדו מאחורי קמפיינים בשיווק ישיר בכול העולם.
עודד רוזן, מייסד ויו"ר דאטה פרו פרוקסימיטי מקבוצת BBDO העולמית ונציג ישראל בתחרות בעשור החולף, מסר: "לענף הדיירקט הישראלי יש במה להתגאות - יש כאן כוחות קריאייטיביים שיכולים לעורר השראה בקרב פעילי התחום ברחבי העולם".
המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 27 בספטמבר 2010, וניתן לעשות זאת באינטרט דרך אתר www.caples.org. ההכרזה על הזוכים צפויה באמצע דצמבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.