כנפיים להפועל

הפועל תל אביב מול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות, ג' 21:45, ערוץ הספורט

"רד בול" אולי נותן כנפיים, ובמקרה של "רד בול זלצבורג" גם לא מעט כסף (קרוב ל-50 מיליון אירו לשנה). אבל אפילו הסכום הזה לא יסייע, כנראה, הערב, לקבוצה האוסטרית להדיח את הפועל תל אביב מהמשך העונה בליגת האלופות.

עבור המועדון האדום מדובר בהישג היסטורי, שיכניס גם לא מעט כסף בקנה מידה ישראלי (כ-50 מיליון שקל). אבל גם עבור הטלוויזיה הישראלית מדובר בסחורה חמה. בשנה שעברה הלכו ב"רשת" עם מכבי חיפה וזכו לעניין פוחת והולך במוצר, בגלל הופעתם החלשה של הירוקים.

השנה מדובר במוצר אטרקטיבי - ולא רק מפני שהפועל תל אביב טובה יותר, אלא מפני שהיא מעוררת יותר אמוציות: יש לה יותר אוהדים ו... הרבה יותר שונאים.

באופן אישי, חבל לי שערוץ הספורט, שאין כמוהו בבניית תוכנית סביב המשחק, יצטרך להיפטר מהסחורה החמה הזאת לטובת אחד מערוצי הברודקאסט. וכל האמור לעיל תקף רק בהנחה שהפועל תל אביב לא תמעד הערב.

ההאיטי או חלמתי חלום?

"רעידת האדמה", ג' 22:05, יס דוקו

במקרה הזה לפחות, מדובר על חלום בלהות: אנחנו מתפללים לבריאות טובה ליקירינו ולנו, מזהירים ונזהרים מפני סכנות בכביש, חרדים מהסלמה ביטחונית או מפורענות כלכלית. אבל מה קורה כאשר בתוך כמה שניות, באופן לא צפוי לחלוטין, חרב עליך עולמך כמעט בכל מובן אפשרי?

זוהי נקודת הפתיחה המנטאלית ממנה יש לצאת לצפייה בסרט הזה, מבית היוצר של תוכנית התחקירים "פרונט ליין", ששבה אל האיטי מוכת האסון.

לרגע אחד תפסה הארץ המוכה הזאת את תשומת הלב העולמית. סלבריטאים התגייסו, משלחות סיוע מכל העולם (גם מישראל) נהרו לשם, אבל כחלוף שמונה וחצי חודשים בלבד מהאסון מישהו בכלל זוכר?

המשדר הזה מטיח בפניהם של צופיו את ימי הבלבול והפחד, את הימים שבהם המחלצים עצמם לא יודעים מה עלה בגורל יקיריהם, את השבירות של שגרת החיים, במקרה זה בהאיטי, אך הדבר נכון לכל מקום בעולם.

ימי הטום

"משימה בלתי אפשרית", ג' 22:00, יס 2

תרשו לי לוותר על מסחטת הדמעות של "ההחלפה", עם אנג'לינה ג'ולי בדמות אם שבנה נעלם והמשטרה מנסה לשכנע אותה שהילד שהושב לה במקומו הוא בנה (מבוסס על סיפור אמיתי), לטובת אקשן מצויין, ראשון וטוב מכל המשכיו של "משימה בלתי אפשרית".

טום קרוז הוא סוכן אמריקני שנשלח למשימה במזרח אירופה, כשלפתע הכול משתבש. כיף להיזכר - ולו רק בגלל הסצנה המפורסמת ההיא של הסנפלינג, זו שזכתה לחיקויים רבים כל-כך - מפרסומות ועד פארודיות.