רווח של 10 מיליון שקל לעשות אשקלון של התעשייה הצבאית

כ-400 עובדים מועסקים בעשות אשקלון, המתמחה בייצור של מערכות הנעה לרק"מ (רכב קרבי משוריין), בייצור של מתכות ליצרניות כלי רכב כבדים ולחברות בתחום התעופה

התעשייה הצבאית דיווחה היום (ה') כי חברת הבת שלה עשות אשקלון סיכמה את החציון הראשון של השנה עם רווח גולמי של 24.3 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח גולמי של 16 מיליון שקל בחציון הראשון של 2009.

לאחר ניתוח הדו"חות הכספיים של החברה בידי הדירקטוריון, נמסר ממנה כי בסוף חודש יוני האחרון עמד הרווח הנקי שלה על 10.1 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 6.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.

כ-400 עובדים מועסקים בעשות אשקלון, המתמחה בייצור של מערכות הנעה לרק"מ (רכב קרבי משוריין), בייצור של מתכות ליצרניות כלי רכב כבדים ולחברות בתחום התעופה.

מעשות אשקלון נמסר היום כי באחרונה היא הצליחה להרחיב את פעילותה בתחום המוצרים הצבאיים וממשיכה להשקיע מאמצים למען הגדלת היקף מכירותיה לשווקים הצבאיים והביטחוניים. כך, כמחצית מתוצרת החברה, מיוצא ליצרנים בתחומי התעופה והרכב בעולם.

גורמים בתעשייה הצבאית הביעו היום שביעות רצון מנתוני עשות אשקלון בחציון האחרון ואמרו כי אלה, מעידים על הצלחת תהליכים לשיפור הרווחים של החברה, שהובילו המנכ"ל דן כץ ומנכ"ל תע"ש אבי פלדר.

באחרונה זכתה עשות אשקלון להזמנה של מערכות הנעה לרק"מ בהיקף של למעלה מ- 76 מיליון שקלים עבור צה"ל.