NAIL & SALE: כמה עולה מניקור ופדיקור "על הדרך"?

דוכנים למניקור ופדיקור אקספרס הפכו לאחרונה לטרנד, וכמעט לא ניתן למצוא כיום קניון המכבד את עצמו שלא מתהדר באחד כזה ■ מהם השירותים שמציעים הדוכנים - וכמה זה עולה?

טיפולי המניקור-פדיקור אקספרס צצים לאחרונה בכל קניון, ומאפשרים לשלבם עם שאר הסידורים והקניות ללא צורך בקביעת תור מראש, מבלי לגזול זמן רב ובמחיר נוח.

"אני מאמינה כי הקטגוריה צומחת, ויש מקום לכולם - גם לרשתות וגם למקומות קטנים. הביקוש גדל מדי יום, יחד עם המודעות לטיפוח אישי ולצריכה של שירותי ספא 'על הדרך'", אומרת יוליה גל, הבעלים של רשת יוליה ספא אקספרס.

שרון חן קונפוני, הבעלים של רשת לקה, מחזקת את דבריה ומוסיפה: "זה לא טרנד חולף אלא התפתחות של עולם הטיפוח. אני מניחה שהתחום יגדל, ויש עדיין לאן להתפתח".

ההצלחה מדברת בעד עצמה, ובקרוב אנו צפויים לפגוש רשתות חדשות וסניפים נוספים של רשתות קיימות המתוכננים להיפתח במהלך השנה הקרובה.

המחיר לטיפול מלא של מניקור או פדיקור דומה בכל סוגי המכונים, גם בחדשים וגם בוותיקים. הייחוד של המכונים החדשים ניכר בעיצוב העדכני, בזמינות, בנגישות ובמחירים הנוחים של טיפולי האקספרס.

"המכונים הקטנים ייעלמו בשנים הקרובות, מאחר שהמכונים החדשים מאפשרים חוויה שונה ונעימה יותר", אומר מיכאל מלכה, מבעלי רשת Happy Hour. "המתחמים החדשים עדכניים ואופנתיים, הטיפולים נעשים בכורסאות מסג', הטיפול מקצועי ומתאים גם לבעיות רפואיות בציפורניים, ומאפשר זמינות, נגישות ומחיר נוח".

מנגד טוענת מורן גיבור, מדריכה לפדיקור מניקור בג'יג'י אקדמי, כי "תמיד יהיו מי שיעדיפו טיפול אישי אחד על אחד, יותר מדוקדק, או כאלה הזקוקים לפדיקור רפואי ושומרים על נאמנות לאותו המקום ולאותם המטפלים".

לדבריה, "המהירות והמיידיות לא תמיד מתאימה לכולם, כמו גם החשיפה. במכוני האקספרס ישנם עוד הרבה עמדות מסביב, ואנשים רואים אותי ואת כפות הרגליים שלי - לא כולם אוהבים את זה. יש כאלה המעדיפים טיפול אינטימי יותר, בו לא ממהרים לשום מקום".

שרון חן קונופני מוסיפה כי "עמדות המניקור פדיקור אקספרס פונות לקהל אחר מזה הפונה למכוני הפדיקור הוותיקים והרפואיים, ולכן הם לא מתחרים זה בזה: " אנחנו פונים לנשים שסדר יומן מאוד עמוס והן מחפשות מקום בו הן יכולות לסדר את הציפורניים, לרענן את המראה בלק אופנתי תוך כדי סידורים אחרים בקניון. בנוסף מגיעות אלינו הרבה נערות צעירות שהלק הפך לחלק מתרבות האופנה שלהן. הן מחליפות צבעים בתדירות מאוד גבוהה, אבל לא נוהגות ללכת למכונים המסורתיים, ואנחנו מהווים עבורן אפשרות נגישה וזולה. אני עצמי אפנה מי שזקוקה לפדיקור רפואי למכון המתמחה בתחום".

שיק It

דוכן למניקור פדיקור מהיר על הדרך.

איפה: בקניון חיפה קומה א' ליד המעליות השקופות.

מה בתפריט: מניקור (38 שקל), מניקור לגבר (38 שקל), מריחת לק ושיוף (20 שקל), פדיקור מלא (80 שקל), סידור ציפורניים ברגלים ולק (50 שקל), מריחת לק בציפורני הרגליים (25 שקל).

דבר הבעלים: מירב ואורי ברקן מספרים כי נחשפו לראשונה לקונספט של דוכן המציע טיפולי מניקור פדיקור בתוך מרכזי קניות כאשר שהו בארה"ב, וגילו כי יש ביקוש גם בארץ לסוג זה של טיפוח אקספרס. אורי מציין כי יש להם כבר קהל לקוחות קבוע וגם הרבה שמגיעים ומחליטים להיכנס תוך כדי סידורים בקניון, מאחר שאין צורך להזמין תור מראש. הדוכן החשוף לא מרתיע את הלקוחות, וטיפולי הפדיקור נעשים בחדרון לשמירה על תחושת האינטימיות.

חידושים: מציעים טיפולי פדיקור ללא סכינים, משתמשים בחומרים מיוחדים הממיסים ומסירים את העור היבש, ובנוסף משלבים גם מסיכה מזינה, עיסוי ומריחת לק.

LAKA

רשת עמדות בקניונים לטיפולי מניקור פדיקור מהירים.

איפה: קניון איילון ברמת-גן, מתחם G בכפר-סבא, קניון מלחה בירושלים, קניון עזריאלי ודיזינגוף סנטר בתל-אביב, קניון רחובות.

מה בתפריט: מניקור אקספרס (30 שקל), מניקור מלא (55 שקל), מניקור לגברים (45 שקל), מניקור לילדות (25 שקל), פדיקור מלא (70שקל), פדיקור אקספרס (40).

דבר הבעלים: שרון חן קונופני מספרת כי הרעיון נולד מצורך וחיפוש אחר מקום שייתן מענה לסידור ציפורניים מהיר, שלא יגזול הרבה זמן, שיהיה נגיש ושישתלב בקלות בתוך סדר יום עמוס. התברר שזהו צורך של הרבה נשים, המבקשות להתעדכן אופנתית ולרענן את הלק בציפורניים, אך לא מצליחות להגיע לכך במשך היום. העמדות בקניון מאפשרות נגישות, נוחות וחוויה כיפית, ומשתלבות בקלות בזמן הסידורים והקניות בתוך הקניון.

חידושים: סניף נוסף ייפתח בחודש הקרוב בקריית-אונו, וסניפים של הרשת נפתחו לאחרונה בברצלונה ובהונג-קונג.

מאדאם הדי

מתחם לטיפולי מניקור ופדיקור אקספרס.

איפה: בספטמבר יפתח הסניף הראשון בסינמה סיטי בראשון-לציון, ובמהלך השנה יפתחו סניפים נוספים בגוש דן, בשרון ובנגב.

מה בתפריט: טיפול מניקור ופדיקור מהירים.

דבר הבעלים: אדוה שמש, היזמית ובעלת הרשת, מציינת כי כרגע זהו הטרנד הכי חם בשוק, ובקרוב לא יהיה קניון או מרכז מסחרי שלא יהיה בו סוג כזה של שירות לטיפוח הציפורניים. השוק עדיין לא רווי, ויש מקום לרשתות חדשות.

חידושים: מציעים דוכן נייד המאפשר את אותם טיפולי פדיקור מניקור אקספרס, מתאים לאירועים, ירידים, ימי כיף ומסיבות. את הדוכן הנייד ניתן להזמין דרך המייל adva@madam-hady.com ובטלפון 052-6688858.

יוליה אקספרס

מכון ספא לפדיקור מניקור אקספרס לצד טיפולי טיפוח נוספים.

איפה: סניפים ברחובות ירמיהו, דיזינגוף והרצל בתל-אביב.

מה בתפריט: מניקור על הדרך (59 שקל), מניקור (89 שקל), פדיקור על הדרך (69 שקל), פדיקור רפואי (159 שקל).

דבר הבעלים: יוליה גל, המנכ"לית של רשת יוליה אקספרס, מספרת כי את ההשראה שאבה מהיכלי יופי בערים הגדולות בעולם ובראשן ניו-יורק. לדבריה, "קונספט האקספרס, שמגלם בתוכו את האפשרות להתייצב לטיפול לא מתוכנן ללא תור, עלה מתוך השטח - בזמן העבודה בסניפים שמתי לב שיותר ויותר לקוחות נזקקות לשרות ללא תכנון, פשוט לקפוץ ולקבל מענה מיידי.

"הסניפים השונים ניחנים באופי אחר ומכוונים לאוכלוסיות שונות. סניף ירמיהו הוא סניף הבית המקורי המשרת בעיקר את הלקוחות הוותיקים. סניף דיזנגוף הגדול והחדשני משרת הרבה תיירים ועוברי אורח מזדמנים שמעוניינים בעצירה משגרת היומיום, ואילו סניף הרצל הממוקם בלב האזור העסקי של תל-אביב מאופיין בקהל לקוחות המנצל את הפסקת הצהריים לטיפול יופי. אנחנו רואים יותר ויותר גברים ואנשי עסקים ב-3 הסניפים. כל הסניפים פועלים מ-08:00 עד 20:00, והסניף בדיזינגוף פועל עד 23:00 בלילה".

חידושים: מציעים טיפולי הסרת השיער לנשים וגברים, עיסויים שונים, טיפולי קוסמטיקה ויופי לפנים ולגוף ושיזוף בריא בשיטות שונות. לאחרונה החלו לפתח את תחום האירועים בספא. אירועי השקה, גיבוש עובדים, מסיבות רווקות, ימי-הולדת ועוד. מתכננים פתיחת סניפים נוספים בארץ ובחו"ל.

מסודרות

מכון לטיפולי מניקור ופדיקור אקספרס וטיפולי טיפוח נוספים.

איפה: קניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב, בחזית הרחוב.

מה בתפריט: מניקור קצר (30 שקל), פדיקור כולל לק וסידור ציפורניים (40 שקל), פדיקור מלא (140 שקל). בנוסף מציעים גם הסרת שיער, טיפולים קוסמטיים לפנים, בניית ציפורניים ועיסויים.

דבר הבעלים: רועי גור גרמי, הבעלים, התגורר מספר שנים בארה"ב, שם צבר ידע בתחום הטיפוח ונחשף לקונספט של טיפולי אקספרס נגישים לצד טיפולי טיפוח נוספים. הלקוחה הנכנסת אליהם מקבלת ייעוץ כולל על כל מגוון הטיפולים הניתנים במקום. היא יכולה לבחור בין טיפולי טיפוח מהירים ובין טיפולים הדורשים יותר זמן, כגון פדיקור רפואי או טיפולי פנים ועיסויים.

המקום פתוח בין 08:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כך שניתן להגיע אליו לאורך כל היום, מבלי לקבוע תור. ניתן להזמין מקום לאירועים פרטיים כדוגמת מסיבת רווקות ועוד.

חידושים: עיסוי באבנים חמות, סוגי עיסויים נוספים, רפלקסולוגיה וחבילות הכוללות טיפול פנים, פדיקור ועיסוי. נמצאים בתהליך לקראת הקמת סניפים נוספים ברחבי הארץ.

Happy Hour

מכון לטיפולי קוסמטיקה, איפור וטיפוח בקונספט של טיפולי אקספרס על הדרך.

איפה: קניון דיזינגוף סנטר בתל-אביב.

מה בתפריט: מניקור אקספרס (45 שקל), מניקור קלאסי (85 שקל), פדיקור אקספרס (55 שקל), פדיקור קלאסי (145 שקל). מציעים גם בנייה ומילוי ציפורניים, איפור לאירועים, טיפולי פנים, הסרת שיער ועיסויים.

דבר הבעלים: עו"ד עוזי ביאז ומיכאל מלכה, מבעלי הרשת, מספרים כי זיהו זירה פנויה בשוק הישראלי וביקוש לסוג כזה של טיפולי טיפוח מהירים. הרשת מאמצת את הקונספט הניו-יורקי המצליח, ומעניקה תחת קורת-גג אחת את כל טיפולי הקוסמטיקה, האיפור, הגוף והפנים בשירות מיידי, מהיר זמין ובמחירים נוחים. במקום קיימים למעלה מ-20 עמדות טיפול המאפשרות ליהנות מטיפול מהיר, מקצועי, מפנק וזמין. המקום פתוח מ-08:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, כך שניתן להיכנס לסניף גם אחרי שעות העבודה או הבילוי. לא חייבים להזמין תור, פשוט מגיעים.

חידושים: עד סוף השנה מתכננת הרשת להתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ. חידוש נוסף הוא עמדת איפור של בועז שטיין המאפשרת סוגי איפור שונים - מאיפור קל ועד איפור כלות.