בזק נשארת בת"א: תחדש את השכירות בעזריאלי ל-5 שנים

טרם ידוע מהו מחיר השכירות עליו סוכם בין שני הצדדים ■ בזק שוכרת 22 אלף מ"ר במגדל המשולש שבמרכז עזריאלי מאז 1999

חברת בזק , שבשליטת שאול אלוביץ', החליטה להישאר במגדלי עזריאלי בתל אביב, לאחר שבשנתיים האחרונות בחנה מיקומים חלופיים להקמת "בית בזק", כולל בנתניה ולאחרונה אף באיירפורט סיטי. ל"גלובס" נודע כי החברה הגיעה להבנות עם קבוצת עזריאלי לחתימה על שכירות מחודשת של השטח במגדל המשולש לחמש שנים נוספות.

בזק שוכרת 22 אלף מ"ר במגדל המשולש שבמרכז עזריאלי מאז 1999. לפי ההבנות עם קבוצת עזריאלי, שבשליטת דוד עזריאלי, תאריך בזק את חוזה השכירות לחמש שנים נוספות. טרם ידוע מהו מחיר השכירות עליו סוכם בין שני הצדדים.

מאז 2008 החלה בזק בבדיקות להקמת "בית בזק" שיהווה מטה ראשי לחברה ויחליף את המשרדים במגדל המשולש. היא בחנה אתרים בגוש דן שעליהם ניתן להקים משרדים בשטח בנוי של כ-30 אלף מ"ר, כולל בפתח תקווה, בחולון, בלוד, בראשון לציון, בכפר סבא, בהוד השרון, בבני ברק וברמת גן.

בשנה שעברה אף שקלה בזק לשכור את בניין המשרדים שהיה בבעלות ישפרו, מקבוצת נכסים ובניין IDB שבשליטת נוחי דנקנר, באזור התעשייה קרית ספיר בנתניה, שנמכר במאי לחברת עוגן נדל"ן שבשליטת שלמה אייזנברג.

בנוסף, כפי שפורסם ב"גלובס", ניהלה בזק משא ומתן מתקדם לפני כשלושה חודשים עם חברת מוטורולה ישראל לשכירת מחצית מבניין מוטורולה באיירפורט סיטי לצורך הקמת "בית בזק".

עתה מסתמן כי בזק תישאר בתל אביב לפחות לחמש השנים הקרובות. מבזק נמסר בתגובה כי "בזק מאשרת שהגיעה להבנות לגבי שכירות לחמש שנים". מקבוצת עזריאלי לא נמסרה תגובה.