קבוצת חבס מוציאה את קומת המסחר ברוטשילד 1 להשכרה

כפי שפורסם ב"גלובס" לפני כשלושה שבועות, הקבוצה השכירה את כל שטחי המשרדים במבנה לבנק לאומי

קבוצת חבס מוציאה רשמית את קומת המסחר במבנה המשרדים בפרויקט רוטשילד 1 להשכרה. כפי שפורסם ב"גלובס" לפני כשלושה שבועות, הקבוצה השכירה את כל שטחי המשרדים במבנה, בשטח של שלוש קומות, לבנק לאומי.

מבנה המשרדים והמסחר בפרויקט שבשדרות רוטשילד בתל אביב הוא בשטח של כ-3,000 מ"ר על פני שלוש קומות מעל קומת מסחר. בנק לאומי שכר את קומות המשרדים בבניין, בשטח של כ-2,400 מ"ר.

מקבוצת חבס נמסר ששכירת השטחים בקומת המסחר בשטח של 650 מ"ר מעוררת עניין רב בקרב גופים בנקאיים רבים להקמת סניף בנקאי במקום, וכן של גופים רבים נוספים, "זאת בזכות המיקום הייחודי החד-פעמי".

טווח דמי השכירות של המשרדים נע בין 70 ל-100 שקל למ"ר, אולם דמי השכירות שצפויים להיגבות על השכרת שטחי המסחר עומדים על כ-270 שקל למ"ר.

כפי שפורסם ב"גלובס", לאומי ישתמש בשטחי המשרדים שהושכרו לטובת יחידת הבנקאות הפרטית של הבנק והחטיבה העסקית שלו, שהיום פזורות בתל אביב. זאת בחוזה שכירות לארבע שנים עם שתי אופציות הארכה בנות שלוש שנים כל אחת (סך הכל 10 שנים).

כזכור, כשחברת חבס, שבשליטת הרצל חבס, מכרה חלק זה בפרויקט בדצמבר האחרון ב-58 מיליון שקל, הוחלט שהיא תמשיך לנהל את השכרת השטחים במבנה לאור רצונה לשמור על אופיו של פרויקט רוטשילד 1 באמצעות בחירת השוכרים.