חיזוק ל-winwin: אתר ynet רכש 50% מאתר "המקצוענים"

‎‎‏"המקצוענים" הוא פלטפורמה מקוונת המתווכת בין בעלי מקצוע ובין לקוחות‏ ■ על-פי הערכות, היקף העסקה מעניק לאתר שווי של כמה מיליוני שקלים

‎‎רכישה נוספת בשוק האינטרנט הישראלי. אתר ‏‎ ynet‎מקבוצת "ידיעות אחרונות" רכש 50% מהאחזקות באתר "המקצוענים" - כך נודע ל"גלובס". על-פי הערכות, היקף העסקה מעניק לאתר שווי של כמה מיליוני שקלים.

אתר "המקצוענים" הוקם בשנת 2003 על-ידי עידו ברגמן, אודי פינצ'בסקי, עמי שטיבל וארז סתר, במטרה להציע פלטפורמה מקוונת המתווכת בין בעלי מקצוע ובין לקוחות.

באתר ניתן למצוא בעלי מקצוע מומלצים בתחומים שונים, כגון שרברבים, גננים או טכנאי מחשב, לקבל אומדן לגבי המחיר המומלץ לצרכן, לקרוא משובים מצרכנים והמלצות מגולשים אחרים ואף לקרוא תוכן נוסף רלוונטי.

קטגוריית חיפוש בעלי מקצוע קיימת בכל אתרי הלוחות הגדולים, בהם יד2 ו-‏winwin‏ של "ידיעות אחרונות", לצד השירות שמציע מנוע החיפוש של דפי זהב, ואתרים קטנים כגון "טוב תודה". ב-‏ynet‏ מקווים כי רכישה זו תסייע להם להגדיל את האטרקטיביות של אתר הלוחות שהם מפעילים - ‏winwin‏.

‏יש לציין כי חברת "המקצוענים" מציעה גם מדריך מודפס של בעלי מקצוע מומלצים המופץ למאות אלפי בתים בישראל, לצד "ספר האוכל" - מדריך מסעדות ושירותי משלוחים שמופץ אף הוא לבתי-אב. אולם, הרכישה על-ידי ynet אינה כוללת את פעילות האוף-ליין של החברה.

‏ב-‏ynet‏ סירבו להגיב לידיעה.