סטפק יכול לחייך: מיטב עברה לרווח רבעוני של 8 מיליון שקל

בית ההשקעות התמזג עם גאון וישיר ■ ההכנסות ברבעון החולף הסתכמו בכ-90 מיליון שקל, זינוק חד של כ-330% לעומת הכנסות של כ-21 מיליון שקל

התאוששות מרשימה בתוצאות בית ההשקעות מיטב: בית ההשקעות רשם ברבעון השני של השנה רווח של כ-8 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של כ-3.8 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2009.

ההכנסות של מיטב ברבעון החולף הסתכמו בכ-90 מיליון שקל, זינוק חד של כ-330% לעומת הכנסות של כ-21 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בית ההשקעות מסביר כי העלייה החדה ברווחים ובהכנסות נובע בעיקר מהמיזוג עם ישיר בית השקעות וגאון שוקי הון, שתוצאותיהם לא נכללו בדו"חות המקבילים אשתקד, וכן משיפור בתוצאות הפעילות המסורתית של מיטב ובעסקיה.

ההכנסות הרבעוניות מפעילות קרנות הנאמנות, קופות הגמל, קרנות הפנסיה וניהול התיקים טיפסו בשיעור של כ-230% לכ-73 מיליון שקל. פעילות שירותי הבורסה (ברוקראז'), שלא נכללה בדו"חות הרבעון המקביל אשתקד, הניבה הכנסות של כ-7.2 מיליון שקל ברבעון השני.

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות, אמר כי "מיטב ממשיכה לקטוף את פירות המיזוגים של שנת 2009 ורושמת גידול ניכר ברווחים בכל תחומי הפעילות המרכזיים. בנוסף, מספר פעילויות נוספות שמיזגנו לתוכנו, ושמשלימות את סל המוצרים והשירותים שמיטב מציעה ללקוחותיה, החלו אף הן לתרום להכנסות ולרווחי בית ההשקעות".