חשד: אסיר ושותפו הוציאו במירמה מחנויות סחורות במאות אלפי שקלים

לפי החשד, אבי עמר היה מתקשר לחנויות ומזדהה כמנהל, מבקש להעביר סחורות מחנות לחנות ושולח מונית לאיסוף סחורה; המונית הגיעה לשותפו, שמכר את הסחורה וחילק את הכסף ביניהם

בית משפט השלום בתל-אביב האריך היום (ב') ב-7 ימים את מעצרם של אבי עמר ושמעון אלמליח, החשודים כי הוציאו במירמה סחורות בשווי מאות אלפי שקלים מחנויות שונות.

עמר, אסיר המרצה עונש של 5 שנות מאסר בגין מעשי מירמה בכלא נפחא, ושותפו, אלמליח, נעצרו אתמול (א') על-ידי מפלג ההונאה של משטרת תל-אביב בעקבות תלונות רבות על מעשי מירמה שהתבצעו בשיטה דומה, שהובילו לחשודים.

לפי החשד, עמר היה בוחר חברה שאותה ברצונו 'לעקוץ', לומד את דרכי פעילותה, לאחר מכן היה מתקשר אליה בזהות בדויה, מזדהה כמנהל בכיר ומבקש להעביר סחורות וכסף מחנות לחנות.

לפי החשד, במשך תקופה ארוכה הצליח החשוד לדאוג לכך שהסחורות יועברו באמצעות מונית, אותה שלח בעצמו לבית העסק. המונית הובילה את המוצרים הגנובים לאלמליח, שמכר אותם וחילק את הכסף בינו ובין עמר.

"לפני כשבועיים קיבלתי טלפון מחנות התכשיטים 'יעקובוב', בקניון ארנה", סיפר סגן ניצב איציק גטניו, ראש מפלג ההונאה. "נמסר לי כי אדם בלתי מזוהה התקשר לחנות, הציג עצמו כמנהל וביקש להעביר תכשיטים לחנות אחרת בהרצליה. המוכרת האמינה שהוא אכן המנהל, והתכשיטים נשלחו במונית ששלח המתחזה. בצורה זו נגנבו התכשיטים".

בהמשך, סיפר גטניו, התקבלו תלונות נוספות באשר לגניבות באופן דומה. "התחלנו בחקירה והסתבר לנו כי הטלפונים לחנויות נעשו מתוך כלא נפחא", ציין.