קפיטל גרופ מציעה לישראלים: 100 א' ד' לדירת פאר בפאלם ביץ'

קפיטל גרופ מעורבת בייזום קבוצות רכישה בישראל ■ הדירות בפאלם ביץ' כוללות בריכת שחייה, חדרי כושר, חדרי הקרנה פרטיים, מגרשי טניס ומגרש גולף פרטי

חברת הנדל"ן קפיטל גרופ, בבעלות דני ואלון הרצוג, חתמה על הסכם לרכישת מחצית מהזכויות בפרויקט דירות להשכרה בפאלם ביץ' שבפלורידה בארה"ב תמורת כ-3 מיליון דולר. מדובר בהרחבת הפעילות של החברה בארה"ב, שם היא פעילה במשך כעשור.

החברה סיימה לאחרונה את גיבושן של מספר קבוצות רכישה למגורים בישראל, כולל הקבוצה שאורגנה לפרויקט מגדל המושבה בפתח תקווה, הקבוצה לפרויקט מגדל הספורט ברמת גן והקבוצה למגדל הספורט בבאר שבע.

לדברי מנכ"ל החברה, אלון הרצוג, "הקשחת התנאים למשקיעים לקבוצות רכישה בעת האחרונה על ידי בנק ישראל, רשות המסים ובעידוד התאחדות הקבלנים, היא שגורמת למשקיעים הפוטנציאליים להפנות את עיקר השקעותיהם לחו"ל, ובעיקר לארה"ב, לאור תנאי הפתיחה הנוחים מאוד שם כעת".

הפרויקט שאת מחציתו רכשה החברה בפאלם ביץ' נבנה ב-2007 והוא כולל 70 יחידות דיור להשכרה, מתוכן רכשה החברה 32 יחידות. מדובר ביחידות גן וגג בנות שניים עד שלושה חדרים הפונות לקהל יעד שמורכב בעיקר מבני 55 ומעלה - דור ה-‏Baby Boom‏ שעוברים לפלורידה מערים שונות בצפון ארה"ב.

השכונה, שחלק מהדירות בה כבר מושכרות, כוללת בריכת שחייה, חדרי כושר, חדרי הקרנה פרטיים, מגרשי טניס ומגרש גולף פרטי. "אופן הרכישה של מקבץ היחידות בפרויקט", אמר הרצוג, "מאפשר לנו להציע את חלק מהדירות למכירה למשקיעים ישראלים בכ-100 אלף דולר, כך שכבר ברכישה המחיר מבטא חיסכון של 25%-30% ממחיר השוק ומחצית ממחיר השיא. התשואה השנתית הצפויה מהשכירות היא 7%-9%".

לדברי החברה מתוכננות עסקאות נוספות בארה"ב, שכעת נמצאות בבדיקה, בליווי משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס, שאף מלווה את קבוצות הרכישה של החברה בארץ.

הרצוג הוסיף כי "החברה פעילה בשוק האמריקני כבר מתחילת העשור ופעילות החברה בחו"ל צלחה את המשבר בשלום. זה שנתיים שאנחנו בוחנים השקעות נדל"ן בכל רחבי ארה"ב, שיתאימו הן לפורטפוליו של החברה והן לקהל המשקיעים שלה. לאחר אינספור בדיקות החליטה החברה למקד את עיקר פעילותה בפלורידה, ארץ השמש הנצחית".