ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי

תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק של פרטנר, ממשיך לנער את מערך הפרסום של החברה במסגרת מספר שינויים שהוא עורך: כך למשל, על הקמפיין החדש של החברה לקידום מהלך "אורנג' בי פירסט" אחראי משרד הפרסום המגזרי ת"א-מוסקבה ולא אחד ממשרדי הפרסום של אורנג' למגזר הכללי.

יודגש כי לא מדובר בקמפיין מגזרי או במהלך זעיר ואזוטרי, כי אם בקמפיין רחב היקף הכולל גם סרטון טלוויזיה שהופק ברומניה וכן שילוט חוצות בהיקף מאסיבי. יש לציין כי ת"א-מוסקבה הוא משרד הפרסום המגזרי של פרטנר כבר 12 שנה.

מאז כניסת קדמי לתפקיד מנהל חטיבת השיווק בפרטנר, הוא שינה את אופן ההתנהלות המסורתי של החברה, שלפיו החלוקה בין שני משרדי הפרסום שלה - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - נעשית על-פי פרויקטים; והמיר אותה בשיטת מכרזים, לפיה שני המשרדים מתמודדים במכרז על כל קמפיין.

עתה, כאמור, הוא הולך צעד נוסף קדימה ופותח את ההתמודדות על עוגת הפרסום הכללית של החברה גם בפני גורמים נוספים במערך הפרסום שלה.

מדובר במהלך לא שגרתי בענף הפרסום-שיווק בארץ, שבו נהוג בדרך-כלל לאפשר למשרדי הפרסום של החברה לבצע את כל הפעילות הפרסומית. יוצאת דופן נוספת שניתן לציין בהקשר זה היא חברת קוקה-קולה, שאיפשרה לחברת הקד"מ שלה, פרומרקט, להעלות סרטון פרסום בטלוויזיה לקוקה-קולה וילאג', וזאת לאור העובדה שפרומרקט היא שעמדה גם מאחורי הפקת האירוע.

ואולם, בכך לא הסתיימו השינויים שהנהיג קדמי: ל"גלובס" נודע כי לאחר 12 שנים שבהן השתמשה פרטנר בחברת הפקה אחת בלבד - פרדיסו הפקות - לצורך צילום כל סרטוני הפרסום שלה, מצטרפת לראשונה למערך הפרסום של החברה חברת הפקות נוספת: ג'ימיני.

מדובר במהלך דרמטי, שכן מיום השקתה לא פעלה פרטנר עם חברת הפקה אחרת פרט לפרדיסו. גם כספית מדובר במהלך חשוב ומשמעותי, שכן פרטנר ידועה היטב בסרטוני פרסומת רחבי היקף, שבהם מושקעים לעיתים קרובות סכומים לא מבוטלים של כסף, המגיעים למאות אלפי דולרים.

יצוין כי עצם השימוש ביותר מחברת הפקה אחת איננו חריג: סלקום אמנם משתמשת בחברת הפקה אחת - אודי ושושי - אך פלאפון פועלת באמצעות שתי חברות: מולה הפקות וראבל.

מפרטנר לא נמסרה תגובה לידיעה.